No i moj swap wyjechal.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dla niedowiarkow, wsyztsko hula jak talalala i zostalo zrobione dokladnie w5 dni ( w tamta sobote zaczeli robic, niedziela wolna, poniedzialek, wtorek, sroda, czwartek, i dzisiaj piatek). zostalo: zrobnic mocowanie wydechu do bloku i umocowac jakos na stale linke gazu. wszytsko inne jest si.
chodzi to na chlodnicy od uno 1.0 z wlasnym zbiorniczkiem wyrownawczym przy chlodnicy i z drugim od cc 900 z tylu nad silnikiem. wsyztsko chodzi oki, nic sie nie grzeje itp, wiatrak wlacza sie automatycznie przy 97 stopniach lub recznie z wnetrza. sa drpbne problemy ze skrzynia biegow bo silnik jest za bardzo przesuniety do przodu ale we wtorek bedzie to juz zalatwione (zle dopasowana flansza z poprzedniego swapa itp itd ogolnie lekki syf byl z tym). Odpala bez problemu, jezdzi bez problemu, wsyztsko sie trzyma, elektryka zrobiona profi na przekaznikach, termowlacznik przy silniku itp. Cena: 500zl robota i 100zl czesci.
Ogolnie jestem zadowolony
  
 
SWAP na sześć stów!
...odpycha sie jakoś dobsze?
  
 
Poka fotki tego furacza tera!! Zmierz osiagi i tez sie pochwal
  
 

nigdy wiecej 650. w porownianiu do mojej 650 to jest kosmos poprostu.
bardzo mnie sie podoba i narazie nic wiecej w mechanice nie dlubie, za jakies 2-3 miechy zaczne cos dlubac. teraz wsadzam reszte gratow (lekkie klapy, wnetrze cale itp )
jezdzi tez bardzo fajnie i odpycha sie przyzwoicie


z zewnatrz nic sie nie zmienilo oprocz rury wydechowej z lewej strony i wlotu z przodu. rury są metalowe nietsety i idą wewnatrz samochodu, silnik 903cm na gaźniku, chlodnica tak jak pisalem, flansza metalowa 2,5cm (same problemy są z nią), stabilizator silnika, belka mocowana poprzecznie od góry. btw. kupie poziome ucho mocowania silnika

[ wiadomość edytowana przez: toki dnia 2005-12-23 21:31:53 ]
  
 
Cytat:
2005-12-23 21:23:52, toki pisze:
wsyztsko chodzi oki, nic sie nie grzeje itp,



Dobra, dobra pogadamy w lecie itp.
  
 
No ta flansza masakra Kumpel powiedzial ze chyba nigdy wiecej nie bedzie robil swapow z czyis czesci - tylko ze swoich. Rury z reszta tez profi dales No ale wazne ze sie odpycha i ze jestes zadowolony!
Pozdrawiam
  
 
wierz mi ze zaczniesz dlubac wczesniej. 900 nie jedzie tak samo jak 1.2
  
 
apetyt rosnie w miare je(z)dzenia

literowka

[ wiadomość edytowana przez: dziqus dnia 2005-12-24 00:15:51 ]
  
 
Poka chociaz filmik co to umi
  
 
a ja uwazam ze nie ma sensu grzebac 900tki Mi ta seria wystarczajaco staraczała... a co widac po Dombrolu - i seryjna 900tka wyciaga generalki
  
 
Cytat:
2005-12-23 23:53:46, jaqo pisze:
No ta flansza masakra Kumpel powiedzial ze chyba nigdy wiecej nie bedzie robil swapow z czyis czesci - tylko ze swoich. Rury z reszta tez profi dales



Powiedzial w tym temacie duzo wiecej, ale: http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=126666&c=0&f=25
Generalnie troche masakry w tym co dostarczules bylo i to zarowno w czesciach, jak i w samochodzie.
Milej jazdy
  
 
Poka jak to jedzie !
  
 
Cytat:
Powiedzial w tym temacie duzo wiecej, ale: http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=126666&c=0&f=25
Generalnie troche masakry w tym co dostarczules bylo i to zarowno w czesciach, jak i w samochodzie.
Milej jazdy


nawet nie wiesz jak mi glupio ze to wsyztsko takie z deka do dupy bylo, jak wyjmowalem z tamteo to wsyztsko bylo oki spasowane banglało jak nalezy itp.
Samochod jest w trakcie robot wiec to akurat kij z tym. ale jestem pod bardzo pozytywnym wrazeniem pracy Roberta. Z czystym sumieniem moge polecić ten zakład
  
 
A mowilem ze bedziesz zadowolony
  
 
2 zbironiczki wyrównawcze.......no zobaczymy przy upalach jak to bedzie wyrabiac. najwazniejsze ze bangla. prosz eo fotki wzmocnien pod belke itp
  
 
wzmocnienia zrobione od wenatrz z tego co widzialem, tzn odkrecasz reflektory tylne i dopiero widac. zrobie sesjejak wroci do mnie na stale padaka.
  
 
Ta wzmocniony od srodka. Wyglada to duzo lepiej niz jakies nasmarkanie od zewnatrz. Coprawda widzialem przed przyspawaniem wzmocnienia - wiec po spawaniu napewno lakier sie usmarzyl troche od zewnatrz (?)

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2005-12-24 12:53:06 ]
  
 
jak sie zrobi dobrze to nasmarkowanie zewetrzne jest niezauwazalne.
  
 
jezeli byloby zrobione od zewnatrz nie weszlaby belka. przynajmniej ja tak mysle.
  
 
rób tą sesje i poka od razu foty, bo jestem wlaśnie na etapie montażu silnika i chętnie lookne na twoje rozwiązania