MotoNews.pl
  

Opinie o wałkach Heinricha.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć o opiniach o wałkach rozrządu robionych przez firmę Heinrich Tuning z Wrocławia. Mianowicie głównie mi chodzi o trwałość tychże wałków i zgodność z jego założonymi wymiarami. Kontaktowałem się z tą firmą i mogą pomóc w dorobieniu całkowicie customowych krzywek wg. mojego widzimisie. Przy okazji, czy zna ktoś jeszcze inną polską firmę godną polecenia w kwestii robienia krzywek pod życzenie klienta ?
Pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: bing17 dnia 2013-02-23 19:12:13 ]
  
 
Ja bym sobie dał spokój z Heinrichem.
Opinie jakie krążą we wrocławiu i na dolnym śląsku są skrajne.
Jedni ludzie są bardzo zadowoleni inni skrajnie nie, ja słyszę od lat że nic nie mówi o charakterystyce, nie wiesz ile ma stopni, jaki kąty otwarcia itp. Że dwóch takich samych wałków nigdy nie zrobił itp.
Ja sam nigdy mu wałka żadnego do roboty nie dawałem, ale inne rzeczy i prawdą jest to że Gość jest straszliwie tajemniczy.
A jako ten co wykłada kasę na usługę czy produkt chciałby wiedzieć co kupił. Wiadomo że jakaś tajemnica itd. ale nawet jak kupujesz w sklepie batonik to masz napisany skład jego.
Więc?
  
 
Nie jestem na 100% pewien ale chyba taki wałek pękł
Millerowi na Monte w tym roku.
  
 
To w takim razie gdzie w naszym kraju można przerobić wałek tak, żeby być pewnym tego co się ma ?
  
 
może lepiej Świątek albo zapukaj do Pavlusa z forum do Rewara z Krakowa

[ wiadomość edytowana przez: sebastianamg dnia 2013-02-23 22:23:24 ]
  
 
Cytat:
2013-02-23 22:21:57, sebastianamg pisze:
może lepiej Świątek albo zapukaj do Pavlusa z forum do Rewara z Krakowa


Tak jak kolega piszę!! Najlepiej do Pawła
  
 
Tylko, że z tego co wywnioskowałem z rozmowy telefonicznej to Rewar robi tylko wałki wg. swoich kopiałów, a te które są potrzebne mają być jednak inne.
  
 
A z tego co ja z nimi rozmawiałem to albo ze swoich albo z kopiałów klienta.
  
 
No tak, ale to i tak nie zmienia faktu że w mojej sytuacji mi nie pomogą.
Zadzwonię w poniedziałek do Świątka, może oni coś zaradzą.
  
 
Miałem wałek Heinricha ale nie polecam - koło 5300rpm był jakiś rezonans w silniku i wkręcenie go powyżej tych obrotów było trudne (ale przy przetrzymaniu szedł wyżej, nawet do 7000rpm).
  
 
Tylko jeszcze zapytam, to wynikało z jakości roboty czy z tego, że on źle ten wałek wyliczył ? Bo jakie on ma mieć czasy, wznios itd. to jest już ustalone, pozostaje kwestia wykonawcy.
  
 
Masz Światka, Grabowskiego - bardzo dobre wyścigowe wałki, Kałużę.
U Światka masz pewność ,że długo pochodzi i będzie zgodny z opisem.
Komplet ze szklankami.
  
 
Hainrich to kompletna loteria i wykonanie też pozostawia wiele do życzenia, Świątek ma powtarzalność i porządną obróbkę,ale różnie jest z utwardzeniem. Ostatnie wałki jakie montowałem były ściągane z niemiec przy cenie porównywalnej z krajowymi, ich jakość była znakomita.
  
 
Cytat:
2013-02-24 08:52:07, gregor125 pisze:
Masz Światka, Grabowskiego - bardzo dobre wyścigowe wałki, Kałużę. U Światka masz pewność ,że długo pochodzi i będzie zgodny z opisem. Komplet ze szklankami.



To Kałuża jeszcze jakieś wałki produkuje??
  
 
U Świątka ceny za wałek - za jedną sztukę to od 800 do 1000 PLN. Wałki są wykonywane od podstaw z jednego kawałka stalowego "prętu". Są dostępne inne kąty niż ma Pavlus np 285st 305 st., więc jest w czym wybierać. Wałki od Świątka są świetnie wykonane jakościowo - tylko z czasem u nich ciężko i terminy trochę z kosmosu.
Ja akurat skorzystałem z oferty Rewaru - zamówiłem 290st - przyszły ładnie obrobione wałki - jak poskładam i odpalę to powiem więcej...
  
 
swiatek przeszlifowywuje tez z dostepnych, oczywiscie nie kazdy walek da sie tak zrobic

cena za przeszlifowanie z azotowaniem to kolo 450 za 8 krzywek
  
 
Na dniach zadzwonię do Świątka i Grabowskiego, ciekawe czy podejmą się przeróbki moich wałków na takie jak potrzebuję. Zdam relację jakby coś
  
 
co Ty za nietypowe wałki zlecasz?
  
 
Potrzebujesz do FSO 125 1500 OHV ?
  
 
Do dohca.

[ wiadomość edytowana przez: bing17 dnia 2013-02-25 08:18:37 ]