Pytanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko orientujecie sie moze, czy Stacja Kontroli Pojazdow jest w stanie sprawdzic orginalny przebieg podpinajac pod komputer, czy maja cos takiego, czy niestety trzeba jechac do serwisu, poniewaz przed zakupem chcialbym sprawdzic, czy np. przebieg 150000 km na samochod z 1996 roku jest orginalny, czy byl krecony????
  
 
Nieda się tego sprawdzić gdyż przebieg zmienia się przeprogramowując czipa na tablicy wskażników,jedyną możliwością sprawdzenia jest zdjęcie tablicy i sprawdzenie czy czip nie został wylutowywany(jeśli robił takie przeprogramowywanie domorosły fachowiec,dobry fachman przeprogramowuje czipa bez wylutowywania nie zostawiając śladu ingerencji).
  
 
Cytat:
2006-01-08 13:27:46, is155 pisze:
Nieda się tego sprawdzić gdyż przebieg zmienia się przeprogramowując czipa na tablicy wskażników,jedyną możliwością sprawdzenia jest zdjęcie tablicy i sprawdzenie czy czip nie został wylutowywany(jeśli robił takie przeprogramowywanie domorosły fachowiec,dobry fachman przeprogramowuje czipa bez wylutowywania nie zostawiając śladu ingerencji).


czyli zostaje mi tylko wiara w to ze przebieg jest faktycznie taki jaki jest, no coz wazne zeby bylo wszystko ok po zakupie, abym tylko skupil sie na wymianie oleju itp.
  
 
Cytat:
2006-01-08 13:27:46, is155 pisze:
Nieda się tego sprawdzić gdyż przebieg zmienia się przeprogramowując czipa na tablicy wskażników,jedyną możliwością sprawdzenia jest zdjęcie tablicy i sprawdzenie czy czip nie został wylutowywany(jeśli robił takie przeprogramowywanie domorosły fachowiec,dobry fachman przeprogramowuje czipa bez wylutowywania nie zostawiając śladu ingerencji).


czyli zostaje mi tylko wiara w to ze przebieg jest faktycznie taki jaki jest, no coz wazne zeby bylo wszystko ok po zakupie, abym tylko skupil sie na wymianie oleju itp.
  
 
Cytat:
2006-01-08 13:43:24, Mart78 pisze:
czyli zostaje mi tylko wiara w to ze przebieg jest faktycznie taki jaki jest, no coz wazne zeby bylo wszystko ok po zakupie, abym tylko skupil sie na wymianie oleju itp.



Niekoniecznie. Możesz pewne rzeczy sprawdzić samemu - wiadomo im większy przebieg tym bardziej "starte" wnętrze. Zerknij na kierownice, pedały, gałkę zmiany biegów (i przycisk awarujnych świateł - zaraz przypomina mi się pewna Mazda...) itd. czy mają fakturę - ten wzorek Tak najprościej można sprawdzić czy auto z przebiegiem 150 tyś a np. z gładką jak pupa niemowlaka kierownicą w rzeczywistości nie ma ze 250 tyś i więcej. Chociaż moja Corollka to rocznik 1990 (wnętrze prawdopodobnie 1991 bo to składak) na liczniku 131 tyś ale wszystkie elementy i kokpity mają swoją fakturę i są bardzo zadbane. A nawet jakby to kupiona z pewnej ręki
  
 
Cytat:
2006-01-08 14:05:41, madzia_83 pisze:
Niekoniecznie. Możesz pewne rzeczy sprawdzić samemu - wiadomo im większy przebieg tym bardziej "starte" wnętrze. Zerknij na kierownice, pedały, gałkę zmiany biegów (i przycisk awarujnych świateł - zaraz przypomina mi się pewna Mazda...) itd. czy mają fakturę - ten wzorek Tak najprościej można sprawdzić czy auto z przebiegiem 150 tyś a np. z gładką jak pupa niemowlaka kierownicą w rzeczywistości nie ma ze 250 tyś i więcej. Chociaż moja Corollka to rocznik 1990 (wnętrze prawdopodobnie 1991 bo to składak) na liczniku 131 tyś ale wszystkie elementy i kokpity mają swoją fakturę i są bardzo zadbane. A nawet jakby to kupiona z pewnej ręki



Kolejne pytanie jak sprawdzic czy nie lano opalowy bo to akurat diesel
  
 
To raczej będzie trudne do stwierdzenia czy lano opał czy tez normalny olej napedowy,jedynym miarodajnym pomiarem stanu twego silnika bedzie pomiar ciśnienia sprężania.Na dzień dzisiejszy jeszcze szybciej można sprawdzić silnik czy jest w dobrym stanie technicznym odpalając go z rana przy minusowych temperaturach,jeśli zaskakuje bez problemów tzn.że z silnikiem nie jest żle(chyba ze świece żarowe są uszkodzone,ale to też można sprawdzić).
  
 
Cytat:
2006-01-08 14:42:19, is155 pisze:
To raczej będzie trudne do stwierdzenia czy lano opał czy tez normalny olej napedowy,jedynym miarodajnym pomiarem stanu twego silnika bedzie pomiar ciśnienia sprężania.Na dzień dzisiejszy jeszcze szybciej można sprawdzić silnik czy jest w dobrym stanie technicznym odpalając go z rana przy minusowych temperaturach,jeśli zaskakuje bez problemów tzn.że z silnikiem nie jest żle(chyba ze świece żarowe są uszkodzone,ale to też można sprawdzić).


robilismy probe za 2 razem odpalil i ok
mysle ze troche stal w tym komisie nie odpalany
  
 
Myślę że z twoim silnikiem nie jest żle,tym bardziej jeśli w tym komisie odstał swoje i nie był odpalany wczesniej.Dobra rada:wymień mu filtr paliwa,oczywiscie oprócz innych filtrów
  
 
Cytat:
2006-01-08 15:13:42, is155 pisze:
Myślę że z twoim silnikiem nie jest żle,tym bardziej jeśli w tym komisie odstał swoje i nie był odpalany wczesniej.Dobra rada:wymień mu filtr paliwa,oczywiscie oprócz innych filtrów


Tak zamierzam zrobic, przegladam wlasnie www.autoscout24.pl i mysle czy sprowadzic Toyotke czy kupic w komisie
  
 
Zajrzyj również na www.mobile.de
  
 
Polecam również przejrzeć :
http://auto.2dehands.be/markt/auto_be/toyota/?order=&sort=prijs&p=all&per=100