BMW E36 1.6 M40 91r co moglo sie zepsuc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie wszystkich....

Jechalem ostatnio samochodem robilem dojazd do czerwonych swiatel hamujac silnikiem. Gdy sie calkowicie zatrzymalem samochod mi zgasl i nie chcial juz odpalic. Nie bylo zadnych dziwnych dzwiekow i szarpania padl i koniec. Potem podczas proby odpalania wydawalo mi sie ze silnik ma inny dzwiek przy kreceniu taki gluchy.... musialem go niestety odholowac. Podczas holowania chcialem go odpalic na biegu ale tez nie dalo rady...

Co moglo sie zepsuc?

Ostatnio szarpal mi jak np. na drugim biegu przy niskich obrotach dodawalem gazu...
Czy mogl to byc rozrzad? I jak sprawdzic czy jest caly? Bo ktos mi mowil ze jak bede krecic silnikiem i kreci sie visco to jest caly.
Kiedys byla chyba podobna sytuacja z tym samochodem tylko wtedy jechal moj kolega ale nastepnego dnia pojechalismy i odpalil potem byl czyszczony chyba silniczek krokowy albo przeplywomierz ( dokladnie nie pamietam) i wszystko bylo dobrze...
Prosze o pomoc...
Pozdrawiam Michal

[ wiadomość edytowana przez: Bolas dnia 2007-09-21 15:09:25 ]
  
 
Mialem idetyczna sytuacje w e 36 1.8 sprawdzalem wstystko po kolei lacznie z pompa paliwa ale na koncu okazalo sie ze to siliczek krokowy tzn w silniczku jeden styk byl calkiem luzny i nie laczyl wymienilem gnoja i przez tydzien bylo ok potem ta sama sytuacja co sie okazalo ze tym razem we wtyczce jeden kabelek byl walniety poprobuj w tym kierunku moze na poczotek to cos da. Powodzenia
  
 
podobnie miałem i padła wtedy pompka paliwa. i zerwał się pasek rozrządu tyle że był to 2.0i vectra A...
głuchawy dźwięk przy kręceniu naszczęście był to silnik bezkolizyjny
sprawdź czy pompka pompuje benzyne nie wiem czy można gdzieś zdjąć tam pod maską wężyk od benzyny, może przy filtrze...
i przekręcić na zapłon ale nie odpalać. to szarpanie może być winą albo kabli abo pompki, sprawdź czy ma iskrę na świecach...

wiem że opel to nie bmw ale było podobnie też się dławił i padła pompka dziwny dźwięk pęknięty pasek. może się tylko przetarł gdzieś węzyk od benz. przetarł...
  
 
Na poczatek sprawdził bym standardowo czy jest iskra, jesli tak to czy po kręceniu rozrusznikiem jest mokra świeca( czyli wtryskiwacze podaję paliwo). Czy pasek (łańcuch) rozrządu jest cały sprawdzisz zdejmując pokrywę zaworów (czy obraca się wałek).
Kolejna sprawa mógł się przestawić rozrząd, ale tu musisz już dostać się do paska, czy łańcucha, nie wiem jaki masz silnik.