Corrado gt

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
klik

bosch troche szpachli i pingu ma gt
  
 
Cytat:
2006-01-07 20:17:17, taz pisze:
klik bosch troche szpachli i pingu ma gt


Jedynie co bym z niego chciał to felgi i fotele:]
  
 
a ja cale auto wlacznie z silnikiem
  
 
Najs.
  
 
no autko jest calkiem calkiem pingu jak go zobaczyl to pewnie w nocy spac nie mogl
  
 
Widzialem to z 2 lata temu.
A najlepsze ze to nie jest corrado, tylko i wylacznie buda to corrado, podwozie nawet bodajze z porsche

Ale autko pozytywne
  
 
Taki misz - masz. Ani to ladne ani brzydkie. Ktos znow sie po prostu spalil i wymalowal mixa .
  
 
Jeśli tam jest podwozie z porshe, to w zasadzie nic bym nie robił z wózkiem, po co dawac mu tak starą budę?) Autko zaszpachlowane pewnie i ledwo się trzyma.
Ciekaw jestem czy toto wogóle ma dach?
T.
  
 
Toom sa maniacy corrasiow dla ktorych wyglada corrasia jest najlepszy. Dlatego dal tak stara bude
  
 
Stare jest piekne a wszystkie nowe autka to taki syf plastikowaty ze zygac sie chce
  
 
"VEHICULE:
Corrado G60 of 1992

ENGINE:
V6 24 valves + turbo (T3) in back exchange.
Electronic Management DSP.
Specific exhaust to measure ZEETER out of stainless.

FRAME:
Before: Corrado G60, compounds threaded KW varying 2.
Back: cradle before corrado G60, nose gear corrado G60, compounds threaded before KW varying 2.

MODIFICATION BODY:
Trussed frame metal DSP.
Modification postpones out of polyester, kit speedster DSP.
Complete kit avoids shock before & back, low of case, extension of wing style "CORRADO WP" DSP.
Rear view mirror Porsche style 993 DSP.
Rear lights IN PRO.
Colour gray Kerguelen Porsche.

BRAKING:
Disc before Porsche 996 GT3 in 330 mms in diameter with clamp of Porsche 996 GT3, adaptation kit DSP.

WHEELS:
Rims KESKIN: - Before in 8,5*18 with tires in 225/35/18 Hankook K104.
Back in 9,5*18 with tires in 245/35/18 Hankook K104.

INTERIOR:
Complete saddlery SPACES SADDLERY 3000 colors Corail Porsche.
Fitted carpet SPACES SADDLERY 3000.
Seats Porsche style 996 GT3.
Dashboard and console style Porsche 996 in composite DSP.
Panel of front specific polyester door for "CORRADO WP" with insert of carbon DSP panel.
Stealing Momo Millenium EVO.

SOUND SYSTEM:
Model source CLARION VRX928RVD reader DVD, CD, MP3, WMA with motorized screen.
Amplifier CLARION reference APA4320 of a power of 650 Watts.
Kit burst before CLARION reference SRS1751HX.
Subwoofer CLARION.
Preparing of trunk in composite DSP."


Moze sie nie znam ale z porsche to tam tylko pare detali jest, a nie podwozie, bo zapewne by o takim drobnym modzie napisali?


  
 
W sumie każdy ma swój gust. Chyba nie jestem zwolennikiem takiego kombinowania różnych marek.
Dla mnie Coraś jest zajebisty, taki jakiego go stworzyli, klasyka i tyle. Każde przerabianie mocno ingerujące to już rzeźba. Do wyścigów można zrobić nawet taczki.
Co do nowych wózków to jest kilka za którymi bym się obejrzał na ulicy, a jest mnóstwo tez staroci do których bałbym się wsiąść pomimo grubej blachy.
  
 
Cytat:
2006-01-11 12:47:49, Toom pisze:
Dla mnie Coraś jest zajebisty, taki jakiego go stworzyli, klasyka i tyle.



Wazeliniarz

A jesli chodzi o klasyke to dla mnie umarla odkad hamerykanskie smrodki zaczely mniej palic niz ciezarowki . Łit ol restekpa - Gallus