Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() KUKI BMW5 warszawa | 2005-12-08 12:36:43 a moze wtrysk sie zapiekł i nie rozpyla jak należy |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-12-08 13:16:18 Moze..dodatek do benzyny i przehulac porzadnie na 100km..
[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2005-12-08 13:29:09 ] |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2005-12-08 14:07:31 Dzięki za porady.
Dodatek do paliwa już wlałem - nie ma różnicy. Nadmienię jeszcze że jak odpalę gdy jest zimny to na chwilę jest w miarę dobrze. Myślę że to jednak sonda. Tylko że w mojej okolicy nie ma speca-tylko tacy co mówią kup pan nową sondę to sprawdzimy. Jeśli istnieje sposób aby ją sprawdzić samemu- prócz sprawdzenia czy nie ma przebicia na masę - to sobie sam sprawdzę, to proszę podajcie jak się sprawdza i jakie przyżądy są potrzebne- i jakie powinna mieć parametry. Z góry dziękuję. POZDRAWIAM. |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-12-08 14:58:25 |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2005-12-09 12:53:00 Witam.
Dzięki za ukierunkowanie . Sprawdzę istniejące tematy. Ale jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczny za pomoc. Pozdrowienia. [ wiadomość edytowana przez: Adam1_1 dnia 2005-12-09 13:06:18 ] |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2005-12-12 08:14:51 Witam.
Sprawdziłem sondę miernikiem. Wszystko jest w porządku tzn. po podłączeniu miernika do przewodu koloru czarnego-tego od sondy , i przewodu masowego szarego - wskazuje od 0,13V do 0,93V - modulacyjnie . Dwa pozostałe przewody jednego koloru /białe / te od grzałki - mają napięcie ładowania-czyli wszystko ok. Nadmienię że dzisiaj rano -samochód stał od soboty - czyli silnik był zimny po odpaleniu przez jakieś 2 minuty było wszystko ok. Gdy tylko łapnął temp. - znowu to samo. Brak mi już pomysłu - co może być Pytanie. A może to czujnik temp. ten w przepływce - albo już nie wiem co. Jak sprawdzić przepływkę . Doradzcie coś - proszę. A może to czujnik temperatury- ten w bloku pod kolektorem ssącym.!!! ![]() POZDRAWIAM. [ wiadomość edytowana przez: Adam1_1 dnia 2005-12-12 12:59:23 ] [ wiadomość edytowana przez: Adam1_1 dnia 2005-12-12 13:01:03 ] |
dzikowaty augustow | 2005-12-12 22:09:37 kochany a sprawdzileś ciśnienie sprężania może masz wypalone gniazda zaworowe i nie chodzi ci na którymś cylindrze z tego powodu |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2005-12-13 08:15:04 Witam.
Dzięki za podpowiedź ale jeśli była by to wina wypalonego gniazda to by i na gazie nie chodził- tak się mi wydaje. I dodatkowo jak już pisałem gdy silnik jest zimny / po nocy/ przez jakieś 1-2 minut po odpaleniu jest wszystko ok. Myślę jeszcze o czujniku temp. tym pod kolektorem tylko nie wim który to jest , ten pierwszy czy drugi patrząc od strony filtra oleju. Jeśli macie jakiś pomysł- pomóżcie. POZDRAWIAM. [ wiadomość edytowana przez: Adam1_1 dnia 2005-12-13 08:42:57 ] |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-12-15 17:36:18 Stawiam na zatkane wtryski. Jak wlaleś dodatek do paliwa( dobry) to na efekty musisz trochę poczekać.
Miałem podobnie i po jakimś czasie jeżdżenia z dodatkiem przeszło. Sonda pracuje także na gazie(odpada). Czujnik temperatury odpowiada za pracę wszystkich cylindrów, a u ciebie nawala jeden(odpada). |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2005-12-16 07:50:37 Witam .
Dzięki za informację. Dzisiaj jadę do mechanika właśnie sprawdzić wtryski -to się okaże. Jakby co to napiszę . POZDRAWIAM. |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2005-12-17 08:31:00 Witam.
Byłem wczoraj u mechanika. Podpiął autko pod komp. i wyszedł błąd wtrysku-zwarcie. Nie wiem co ma zamiar robić bo powiedział że nie maczasu i żebym wpadł we wtorek na chwile to zobaczy. Nie wiem czy w takim razie to jakaś bzdura i wystarczy skasować błąd czy co - bo wiem z praktyki że aby się dostać do wtryskiwaczy to trochę trzeba czasu poświęcić. Jak macie jakieś sugestie to napiszcie. POZDRAWIAM. |
![]() JanekE30 BMW Member E30 2.5 24v mtech2 & ... Piła | 2005-12-17 11:57:35 zwarcie? tam jest tylko wtrysk i kostka ![]() ![]() no i kolejna sprawa mowisz ze Ci z rana na zimnym jakis czss chodzi, nie mowie ze mechanik Ci wciska ale to troche dziwne... A powiedz kolego czy podczas eksploatacji auta jezdziles tylko na gazie? tzn odpalanie, jazda itd ? [ wiadomość edytowana przez: JanekE30 dnia 2005-12-17 12:00:48 ] |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2005-12-17 13:22:48 Witam .
Jeżeli pytasz czy cały czas jeżdżę na gazie -to raczej tak w mojej bmc jest instal. lpg z komputerem i tylko rozruch silnika jest na benzynie - no chyba że jest bardzo zimno to musi trochę pochodzić aż łapnie temp. Poza tym czasami robię kilka kilometrów na benzynie i dolewam świerzą. Do tej pory było wszystko ok. Pozdrawiam. |
AGREST BMW Friend bmw 316i e 30 Kraków | 2005-12-17 13:54:34 Mam podobny problem. Miesiąc po kupnie beti, zaczęły wariować obroty. Telepawki, przerywanie, terkotanie jak przy pracy na 3 garkach. Jedziesz i czujesz że auto chciałoby ale nie ma siły. Dopiero po chwili, jak minie 2000 obrotów to czuć szarpnięcie i ciągnie jak należy. Jakby się ten 4-brakujący po chwili namysłu dołączył...
Różni mechesi, różne opinie, minęło już kilka miesięcy i dalej to samo. Sprzawdzali wtryski, elektryke, silnik krokowy, przepływomierz, diagnoza komputer i inne cuda na kiju - efekt - dalej to samo. Teraz po przeczytaniu tego posta przyszło mi coś do głowy. Wydaje mi się, że mamy podobny problem. No i konkluzja: Skoro jeździsz tyle czasu na gazie i wsjo w pariadkie, to winne jest coś, co nie działa przy lpg. Może to GŁUPIE (specem w tej dziedzinie nie jestem), ale czasem rozwiązanie jest tak proste, że się go nie bierze pod uwage. Może pompka paliwa jest do dupy i czasem nie daje takiego ciśnienia jak trzeba. Co o tym myślicie? Przecież podczas jazdy na gazie ona i tak pracuje. Ale wpływ jej pracy jest nie ważny, bo paliwo dochodzi skądinąd. A może sie na tym nie znam i pieprze bez sensu..... Pozdrawiam. |
![]() JanekE30 BMW Member E30 2.5 24v mtech2 & ... Piła | 2005-12-17 23:35:43 z tym przerywaniem agrest to moze zerknij jak wyglada kopulka... mialem podobny problem a ostatnio nawet u kolegi takie przerywanie bylo wlasnie przyczyna kopulki ktora byla w oplakanym stanie.... ( choc tez obstawal przy filtrze paliwa ![]() |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2005-12-19 12:49:58 WITAM.
Nawiązując jeszcze do mojego tematu - mam takie pytanie Czy może być taki przypadek że komputer "łapie" błąd. W jaki sposób można ten bład skasować- oprócz oczywiście odwiedzin mechanika. Pozdrawiam. |
Adam1_1 bmw 316i e30 + LPG Rabka Zdrój | 2006-01-09 08:03:04 Witam.
Chcę zakończyć temat- problem rozwiązałem. Przyczyną był wtryskiwacz. Gdy silnik jest zimny komputer steruje dawką paliwa jak na ssaniu i wszystko było ok- gdy łapał temp. komp. zmniejsza dawkę paliwa i wtedy nie przebijał na końcówce wtryskiwacza. Po wymianie wtrysku jest wszystko ok. POZDRAWIAM. |
lc123 BMW Kraków | 2006-01-09 13:44:40 Witam
chciałem jeszcze spytac bo widze ze temat mniej wiecej obraca sie wokół podobnych kłopotów jak moje Czy ktoś mi moze pomóc w znalezienu przyczymy co sie dzieje u mnie chodzi o to ze rano jak odpalam samochód i jade nim zaczyna cos przerywac typu jak by coś odcinało benzyne puzniej jak juz silnik łapie temperature problem znika i poajwia sie spowrotem za jakiś czas i tak w kółko przy tym jeszcze od czasu do czasu pływają obroty ![]() i nie mam pojecia co to moze być ![]() aha i jest bo silnik 1.6 M40 na beznynie Jeżeili ktoś znam mniejw iecej przyczyne tego to zgóry dziekuje za pomoc |