Essi odmówił posłuszeństwa - znalezienie problemu!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i wyszło szydło z worka Po konsultacjach z mechanikiem forda wyszło, że przyczyną nie odpalenia jest ssanie! Za pompą wtryskową przy świecach jest taka dźwigienka z dwoma linkami sterującymi rozruchem na zimno. To mi padło. Znaczy może to kwestia regulacji linek, ale by to sprawdzić musze poczekać do wystudzenia silnika. Coś próbowałem regulować, ale zobaczymy. Teraz jak mam ciepłego pali bez problemu. Do pracy się wybiore, gorzej będzie po... Choć lekarstwo zastpcze mam - samostarter! Leciutko go prysnąłem w kolektor i załapał moment!. Dodam tylko dla rozwiania wątpliwości, że świece mam ok - sprawdzałem wszystkie! O dalszych perypetiach opowiem jeśli ktoś jest zainteresowany tą kwestią. Pozdrawiam!!!
  
 
Mnie ciekawi jedna sprawa. U mnie czy na zimno czy na cieplo obroty sa ZAWSZE na tym samym poziomie 800-850... Dlatego tez na zimno (mroz) cala deska rozdzielcza SKACZE!... niektorzy pisali ze w 1.8D maja "ssanie" ktore na zimno podnosi obroty do okolo 1000. to "ssanie w dieslach 1,8D" wystepowalo w jakis specyficznych wersjach aut, rocznikach?
  
 
nawet kilka dni temu był temat ssania w dieslach, o ile pamiętam był w jednej wersji pomp.lukas albo bosch. ale to wszystko chyba, w każdym razie temat był i może w nim znajdziesz odpowiedź.
  
 
u mnie jest-mam system boscha z 91r.


[ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2006-01-12 17:28:00 ]
  
 
Ja mam chyba!? LUCASA ..... bez "ssania"
  
 
ssanie w dieslu polega na zmianie kąta wtrysku... na ile widziałem pompy w różnych samochodach to zawsze było ono z tyłu pompy od strony bloku silnika. Taka śmieszna blaszka z dwiema łapami ogranicczana śróbami na każdą z łapek, podłączona do jednej linki, lub jak w moim 1.8D dwóch. W dieslach zazwyczaj jest to automatyczne urządzenie, choć w peugeocie 205, którego miałem poprzedni właściciel przerobił na manualne sterowanie dorobioną dźwignią. Wydaje m się że i w Twoim dieslu Biernus tez to będzie, tylko być może też nie działa i temu tak telepie. Bez ssania każdego diesla będzietelepało na rozruchu. U mnie teraz też obroty nie rosną na zimnym, ale jeszcze dwa dni temu był wzrost o ok 200obrotów. Problemu jeszcze nie usunąłem, ide właśnie dalej się bawić. Jak się nie pwiedzie jutro do mechaniora
  
 
Czy to jest TO na pompie... takie blaszki, linka od gazu jest w to wpieta... ostatnio nawet ktos wrzucal na forum dokladna FOTKE takiej pompy WRAZ z tymi blaszkami!
  
 
nie nie, nie linka gazu, ona od góry jest, a te blaszki (nie znam fachowej nazwy) są z tyłu pompy i do nich oddzielne linki są podpięte... tak jest u mnie...
  
 
Essi znów ożył!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pobawiłem się z tymi linkami, poprzeczyszczałem wszystko, przesmarowałem i znów jest dobrze!!! Normalnie w nagrode se piwo strzele w pracy
  
 
Hmmm dalbys rade FOTKE strzelic? Aby to zobrazowac?
Gratuluje ze essik smiga ;D
  
 
Witak Dieslowcy, co to jest termostat woskowy? widziałem to w jednym sklepie internet. i jest to w dieslach fiorda.
Tak poza tematem ale może coś nam pomoże w walce z odpalaniem.
  
 
z termostatem woskowym to nic nie wiem, biernus a fotke postaram się zrobić, ale zamieszczę ją w poniedziałek - na weekend wyskakuje więc nie mam jak... a właśnie się pakuje Pozdrawiam, miłego weekendu
  
 
OK SUPER!. Z gory dziekuje. Bede "CIE" szukal w poniedzialek ;D