Witam mały problem z AL-700

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pojazd to Siena 1,2 instalacja jak wyżej + parownik Tartarini
przejechane 12 kkm instalka założona w lipcu 2005 problem wyglada tak
od jakiegoś czasu po przełączeniu na pracę na LPG kontrolka na przełączniku przestała świeci światłem ciągłym a zaczęła pulsować, częstotliwość pulsowania jest inna niż przy ustawieniu układu na automat, zbiornik gazu napełniony do pełna więc nie będzie to sygnalizacja rezerwy. Parę razy zdarzyło się ze silnik zgasłą w czasie jazdy na gazie /silnik nagrzany trasa ok. 40 km/ i po uruchomieniu na benzynie nie dał się przełączy na gaz 10 prób przełączenia, po jakim czasie np. jazda dalej na benzynie ok. 20 km bez problemu przełączył się i pracował dalej na gazie.

wrażenie takie jakby nagle brakło gazu trzymam noge na pedale gazu a silnik traci całkowicie moc obroty spadaja aż do zgaśniecia chyba ze przełączę na benzynę i silnik pracuje dalej

miał ktoś już podobne objawy?

co sygnalizuja diody w obudowie centralki al-700? co może sygnalizowac dioda w przełączniku?
  
 
Sprawdż zasilanie elektrozaworu na zbiorniku oraz przewody go zasilające(biegną pod samochodem łącznie z przewodem gazowym).
  
 
Cytat:
2006-01-15 19:03:39, is155 pisze:
Sprawdż zasilanie elektrozaworu na zbiorniku oraz przewody go zasilające(biegną pod samochodem łącznie z przewodem gazowym).



sprawdzałem sa 2 przewody ale tylko jeden podłączony, drugi zaizolowany masa wzięta najwyraźniej z budy i to mi się nie podoba musze coś z tym zrobić