Zastava 1100p problem ze sprzęgłem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam nie dawno stałem sie posiadaczem Zety z 76 roku, i mam drobny problem, gdy auto jest zimne wszystko jest ok ale gdy złapie temperature podczas jazdy na półsprzęgle rzuca całą budą, kupiłem coprawda nowy komplet sprzęgła ale nie chce mi sie tego naprawiać czy moge z tym pogibać sie do wiosny??
  
 
stawiam na walnięty docisk.A biegi wchodzą spoko?
  
 
biegi wchodzą lekko normalnie, oprucz 1 trzeba czasem z 2 wbijać, ale to przypadłość tej zetki, wiem bo kupiona od kumpla wszystko jest ok dopuki nie złapie temperatury normalnej pracy tak ok 90 stopni
  
 
heh tez mi jedynka nie chce wchodzic a sprzegło to moze zaoliwione albo nity na okładzinie sie poluzniły docisk tez mógł pęknąć
  
 
tak na wszelki posprawdzaj sobie poduszki czy masz wszystko porzadnie poprzykrecane...

ja mialem podobnie w 127 kiedy mi zaczal docisk padac tyle ze problem byl z wrzuceniem biegu a jak juz sie udalo wrzucic to sprzeglo slizgalo i nie dalo sie jechac....

przyznam sie szczerze ze teraz mam podobna sprawe czasem szarpie na pol sprzegle buda.... nie koniecznie jak tem. zlapie...

byle do wiosny

  
 
wiesz u mnie normalnie jedzie sprzęgło sie nie ślizga, wszystko jest ok tylko wkurza rzucanie budą, ale tak czy siak musze ściągnąć skrzynie bo podczas II Rajdu Zastava Trophy (jescze nie) moja zetka oberwała, i skrzynke zmienie, kak więc po drodze można i wymienić sprzęgło, ale zastanawiam sie czy moge z tym przemieszczać sie czy lepiej zostawić zete w spokoju, jescze jedna przypadłość tylko tej zastavy tzn przerywacz trzeba wymieniać chyba co 5 tyś km, bo styki przemieszczają sie względem siebie, stosuje przerywacze lucasa i nic to samo sie robi myśle że wyjechana jest krzywka na wałku aparatu zapłonowego
  
 
Witam

Taki sam problem mialem w 128 winna byla tarcza sprzegla strasznie zwichrowana, sprzeglo chodzilo normalnie nie slizgalo ani nie szarpalo, jak pisal trez poduszka pod silnikiem tez ma swoj udzial, przykrecona jest pomiedzi silnikiem i skrzynia od dolu oczywiscie, sprawdz tez poduszke polo rozrzadu mocowana do prawego fartucha, no i jeszcze mocowanie mcpersonow dokladnie chodzi o gumowa poduszke mocujaca mcperson do kielicha
  
 
ponieważ auto wypunktowało w kamień na Zastava Trophy II musiałem wymienić poduche pod silnikiem na belce, co zrobiłem i poduche na lewym mcphersonie........... ale już sobie poradziłem z tym winna była tarcza nie była zwichrowana padł tłumik drgań skrętnych na tarczy wymieniłem komplet sprzęgła na produkt Valeo, i w kabinie zagościł spokuj nareszcie nie rzuca zosią przy ruszaniu jescze spawanko i wróci zocha na trójmiejskie dorgi
  
 
U mnie też ten przerywacz tak jakoś sie przesuwą tzn nie trafia jedna powierzchnia w drugą ale to olałem i działaa to chyba nie wina aparatu tylko zle zrobionego przerywacza w nowym przerywaczu trzyma sie to sztywno ale mi sie tego zmieniać nie chce - jedzie to po co grzebać.