U95 + Pb95 ??!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.
mam pytanko czy cos sie stanie z ladna jak wymieszac troche benzynki ?? mam z 18 litrow Pb95. niektorzy radza wymieszac U95 z Pb95 inni mowia by zjezdzic U95 i wlac Pb95. kolega przez przypadek wlal Pb95 do samarki, z jakies 25-30 litrow, z autkiem nic nie bylo. czy ktos mial jakies problemy, czy ktos wogole cos takiego robil ?? te 18 litrow stoi i sie marnuje .

pozdrawiam.
  
 
Lej smialo. czasem tankuje bezolowiowa. Lada ma ponoc zaworki i gniazda wykonane z bardzo twardego materialu i nic im sie stac nie moze.
  
 
Jak najbardziej smiało możesz mieszać.Bezstresowo nawet możesz jezdzic tylko na Pb95.
Pozdrawiam
 
 
Ja sporo jezdzilem na bezolowiowce marki "za buga" i bylo dobrze tylko czasami za duzo syfu w niej i teraz wole tylko polska.Leje U95 bo ta sama cena.W sumie zero roznicy miedzy nimi dwoma.
  
 
Ja powiem tak poje swojego Lajdaczka 98Pb silnik jest mocno wykrecony i nie mam z tego powodu zadnych problemow a same korzysci wieksza liczba oktanowa wiecej moooooooooocy!!!
  
 
Witam

Jest taka zasada. Po wyjeżdżeniu dwuch zbiorników Pb95-98
należy zalać zbiornik paliwem U95 aby zawory nie straciły swych właściwości pracy. Przy stosowaniu takiej proporcji nic nie powinno się wydarzyć.

[ wiadomość edytowana przez: szyman dnia 2003-07-22 23:38:53 ]
  
 
Witam... z tego co mi wiadomo, od 83 roku wszystkie silniki w Ładach mają utwardzone gniezada i zawory, więc nadaja się do spalania benzyny bezołowiowej..., jednak kilku kolegów zauwazyło, i ja tez to mogę potwietrdzic, ze na PB 95 Ładne palą więcej..., lepiej jeżdzić na U95.., chyba ma wieksza wartosc kaloryczna od PB95, z pewnoscią na PB 98 jeżdzi sie lepiej i praca cichsza, i rzeczywiscie motor żwawszy, mi z regułu mniejsze spalanie rekompensowało wyzszą cene.
co do mieszania paliw, to zupełnie bezstresowo i tak przeciez nie końca wiemy co lejemy do naszych baków..
  
 
Witam.A ja jestem chyba jakimś wyjątkiem, bo mi samara na Pb95 pali mniej niż na uniwersalnej.Naprawde na bezołowiowej mozna jezdzic bez problemu(tak mysle),przecież na gazie zawory dostają bardziej po dupie, a mimo to ludzie robią kupe tysięcy kilometrów(prawie tyle co na benzynie).
Pozdrawiam
Jarek
 
 
Witam!!
Ja 2 lata (ok 30tys) jeździłem tylko na Pb95. Zaworkom nic się nie stało, ale po tym jak na strocnce węgierskiego klubu znalazłem, po czym poznać głowicę dla U95 i dla Pb 95 zacząłem lać U95. Ja w swojej 2107 z 88 goda mam głowicę zwykłą (dla ołowiowej beznyny).
Pozdrawiam
  
 
Kurna, widze ze moj post zjadlo w tym watku!
Wiec jeszcze raz!
Tylko ze skrotowo bo mi sien ie chce 2 razy tego samego pisac.
LADY do roku 1990 produkcji-NIE wolno lac bezolowiowej
LADY od 1991 roku i wyzej mozna smialo lac bezolowiowa.
Sprawa ma sie tak, ze dopiero od roku 1991 zaczeli stosowac twardsze materialy na ganiazda zaworow i zawory.
Ja wiem ze lada wytrzyma wszystko, ale ja bym nie ryzykowal lania bezolowiowej do LAD wyprodukowanych przed 1991 rokiem
To tyle.
Ja niedlugo bede sciagla glowice wiec sie wszystko okaze, a sam tez czasem nalewam bezolowiowa.
  
 
rocznik 88 i czasami leje Pb95, a nawet ostatnio posmigalem sobie na Pb98 i faktycznie jest ogromna roznica - autko zwawsze i cichsze. Ale fakt faktem staram sie jezdzic czesciej na U95, bo cholera wie co sie moze stac. Jedno wiem - U95 bardziej smierdzi.