Centralny zamek-orginał czy zamiennik?Accent 954d sedan

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem poniewaz ost moj mechanik powiedział mi, że mam całkowicie skorodowane siłowniki i dlatego przestały działać w ost mrozy... koszt wymiany oszacował na ok 200-300zł
Mam do was szpeców i klubowiczów pytanie- mianowicie czy sa jakies specjalne siłowniki(uchwyty) do tego rodzaju auta? pytam bo np na allegro jest multum centralnych zamkow z siłownikami tzw "UNIWERSALNE" i są dużo tańsze a wszystkie tam oferowane maja takie same mocowania. wiec właściwie w czym rzecz? Prosze o pomoc i z góry dziekuje.przykladowy zamek centralny na allegro

[ wiadomość edytowana przez: sebaluka dnia 2006-01-22 21:38:19 ]
  
 
MacTB i ja mamy w Getzach zainstalowane uniwersalne siłowniki. Ostanio instalowałem dokładnie ten sam komplet co podałeś (ten sam sprzedawca i produkt) w Oplu Kadecie. Tak więc założył bym się, że w Accencie też da się bez problemu zainstalować uniwersalny zestaw.

Rozumiem, że pilota masz sprawnego, tak samo sprawny powinien być moduł sterujący. Wtedy szukał bym tylko siłowników, skoro to one są zepsute. Jednak nie wiem, czy uniwesalne będą dobre, ze względu na rodzaj sygnałów elektrycznych. Mechanicznie nie powinno być kłopotów.
  
 
pilota mam od fabrycznego alarmu silicon ten jest niestety zepsuty i odlaczony, czyli pilota tak czy tak nie uzywam. otwieranie dzialalo na zasadzie- wkladam kluczyk w zamek kierowcy (master) i normalnie przekrecajac otwieram wszystkie.Jesli mial bym wymieniac to pewnie tez z centralka jak by nie pasowalo. ale skoro mowisz ze mechanicznie nie powinno byc problemu to luzik. chyba ze kts ma accenta i lub orientuje sie czy bedzie pasowac lub nie to procil bym o wiad
  
 
Jeżeli blokowanie zamka drzwi od środka odbywa sie za pośrednictwem dociskania lub odciagania klamek służących do otwierania drzwi (tak jak w fordzie) wówczas należy stosować inne siłowniki, ale z tego zo pamiętam w hyundaiach można bez problemu zastosować siłowniki uniwersalny. W sumie jeżeli w aucie był centralny to instalacja jest juz połozona i sterownik również powinien być tak więc nie ma tam dużo roboty.
Ten zestaw z allegro nawet się opłaca, tylko pytanie jak się będzie sprawował zimą bo ze sterownikami firmy U Władka in Garage różne cuda sie dzieją.
PS
Dziwi mnie jak może zardzewieć siłownik, przecież to nie jest technika z lokomotywy parowej a większosć części jest plastikowa. I to jak mogą zardzewieć wszystkie 4 na raz !!!??? Prawdopodobnie mechanik chce się naciągnać choć bez oglądania pewności nie mam.
  
 
wiec chyba sie skusze na ten zestaw uniwersalny. Tylko czy ktos z was klubowiczów wie jak sie sciaga tapicerke???bo z tym mam najwiekszy problem. zarowno z przodu(bez korbki bo sa le. szyby) jak i z tylu z korbka.
ps w sumie to sie zaczelo jakprzyszly mrozy raz dzialal z kolei nagle przestawal dzialac. ale generalnie to wysziadlo jak psiknalem wd-40 po sybach zeby splynelo po nich i zakonserwolalo srodek(znajomy tak zrobil i jak tez tak poczynilem).