Tylnie wycieraczki

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
juz pytalem o to i potrzebuje szczegolowej odpowiedzi.
chce by z tylu wycieraczki pracowaly raz na np: 5'. a nie caly czas jak dzieje sie to teraz. Podobno jest to kwestia zamiany bezpiecznika na ..
No wlasnie na co?? Przekaznik?? I prosz o jakies szczegoly- jaki numer lub jaki typ.

napewno musisz dodać przekaźnik pomarańczowy dziś prawdopodobnie będe takowy miał jak coś to dam znać.
pozdrówka

Poniewaz jestem laikiem wiec pytam sie czy dobrze rozumuje ze nalezy wyjac bezpiecznik ze skrzyneczki "pod kierownica" i wlozyc () w jego miejsce omawiany przekaznik??
Skad takie cacko nabyc?? Czy w kazddym motoryzacyjnym nabede jak podam jakis numer czy cos takiego??

bezpieczniki pozostają bez zmian czyli nie wyciągasz żadnego bezpiecznika a tylko dokładasz przekaźnik nad bezpiecznikami w miejsce zworki otoczonej pomarańczową obwudką obok bodajże przekażnika żułtego do opużnienia światełka w kabinie.
sklepy raczej odpadają ze wzgledu na cene.

Ze wzgledu na cene w sklepie- a ile to moze kosztowac?? 20 Pln??A na szrotach to pewno trza by szukac- bo to nie jest cos popularnego jak rozumiem?? A moze od innego auta cos da sie zaczepic?? Mozesz podac mi jakies symbol tego.

Przekażnik to R7 (pomarańczowy)
Symbol to 92AG 14K087 AA

Moze to glupie pytanie, ale gdzie jest wlacznik dla tylnej wycieraczki ??
Przednie smigaja az milo, ale tylna mi nie dziala. Jutro rozbiore i sprawdze czy kabelki sa doprowadzone, ale no wlasnie...tylna wycieraczke uruchamia sie tym samym przelacznikiem co prednie, czy jakos inaczj.

Sorki za wydawac sie moze tak glupie pytanie, ale nie znam forda. Dopiero od kilku dni jestem posiadaczem i ucze sie wszytkiego.

Uruchamiaja sie tam sama dziwignia co przednie, musisz tylko dziwgienke przyciagnac do Siebie, 1 stopien to wlaczenie samej wycieraczki, a 2 stopien to wycieraczka ze spryskiwaczem . .

[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2006-01-22 09:42:19 ]