Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2006-01-24 07:30:33 Wiele Ci nie pomogę ale patrzac na to ostatnie stwierdzenie (o Clio) to akurat mam przyjemność użytkowania kilku (chyba ![]() Wracając do tematu klocków i tarcz ... im taniej kupisz tym mniejszy efekt możesz osiągnąć. Należę do ludzi którzy twierdzą że na hamulach się nie oszczędza. Sporo ludzi u nas używa ATE i są chyba zadowoleni. Slawas1 ma sporo różnych części , również na allegro więc może coś powiedzieć. |
![]() kubik Escort 1.8TD MK7 Kombi Sosnowiec | 2006-01-24 10:12:13 Podepnę się z pytaniem: czy w waszych Essich łatwo zablokować koła na suchej drodze? U mnie jest to prawie niemożliwe, mimo deptania hamulca na full - chociaż na przeglądzie mechanik stwierdził, że hamulce są bardzo dobre. |
![]() Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2006-01-24 10:20:55
Taki sam przypadek miał kolega z Brembo, wydawałoby się jedna z czołowych firm, kupił nowe tarcze założył i już były krzywe, nowiutkie prosto ze sklepu. Poszedł reklamować to powiedzieli że je pokrzywił podczas hamowania i nie uznali, prztoczyliśmy je i dopiero szło na nich jeździć. Jak widać nie ma reguły. |
![]() slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-01-24 10:35:00
też znam takich co im klocki starczają na 7tys km ![]() wszystko zależy od jazdy |
![]() szczegol Renault, Ford Szczecin | 2006-01-24 10:48:39 Polecam: Tarcze Brembo plus klocki Ferodo, na miasto powiedzmy DS2000 ![]() ![]() |
![]() YasieK RekSio Chrzanów | 2006-01-24 10:58:44 Jezeli masz tylko felgi =>14" to polecam ci zaciski od RSa. Tak czy siak zmieniasz tarcze i klocki, wiec jak zmienisz na wieksze to roznicy w cenie nie bedzie wiele. Skutecznosc hamowania poprawi ci sie znacznie, bardzo znacznie. Jak bys chcial to mam zaciski z RSa ![]() |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-01-24 15:09:19 Jak chcesz zaciski od 1,6 efi to mam takie - tarczchyba jest wieksza i wentylowana w porownaniu do 1,3 - cena do dogadania ![]() |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2006-01-24 15:24:00 Ja tez tak mam ze deptsm pedał na max i hamuje super, ale nie blokuje kół na szlag! Mioze to cos w stylu ABS'u... ![]() |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-01-24 16:01:20 Panowie,
Mialem identyczny problem, zmniejszona sila hamowania, nie moglem zablokowac kol, mimo ze nie mam ABS. Zaczalem od wymiany tloczków z tylu bo byly uszkodzone, potem okladzin, samoregulatorow od recznego, potem klockow z przodu, do tego porzadne odpowietrzanie. I dalej skutecznosc hamulcow nie byla dobra. Nie pomoglo regenerowanie pompy, okazalo sie, ze miala przetarcia na wewnetrzej gladzi, typu metal o metal. Sam robilem regeneracje, wiec mam absolutna pewnosc. Pomogla dopiero wymiana pompy hamulcowej! Odtad nie snia mi sie koszmary i auto hamuje jak nalezy. Dodam, ze nowa pompa nie jest motocrafta. |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-01-24 16:10:29 Jak cos to mam pompe hamulcowa - bez ABS ![]() |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2006-01-24 16:46:33 A spróbuj u ciebie hamowania poulsacyjnego! Zobacz czy po kilku wcisnieciach bedziesz miał tzw twardy pedał ![]() ![]() |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2006-01-24 17:34:18
Moja pompa jest od 1,6 mk V ale wydaje mi sie,ze diesel ma taka sama . |
kubaw Escort 1.3 Kraków | 2006-01-24 21:54:15 Zakladajac ze wymienilbym zaciski na te od RS, jaki jest wymiar tarcz? 260mm? Na ile?
Czy cos powinno byc zmienione jeszcze w ukladzie hamulcowym oprocz tarcz (i klockow oczywiscie)? Czy zaciski RS wejda do 14" felgi? Licze na opinie uzytkownikow tego modelu. ![]() Pozdrawiam Kuba |