MotoNews.pl
9 Night Panel (136776/129) - PT
  

Night Panel

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie oglądam sobie TVN Turbo i bardzo spodobał mi się patent z SAAB'a 93 Areo jkaim jest Night Panel.

Działa to tak, że można za pomocą jednego przycisku wyłączyć podświetlenie wszystkich zegarów oprócz prędkości, i wszystkie wskazówki ( oprócz prędkości ) opadają do pozycji przy zgaszonym silniku.

Jak dla mnie bardzo przydatne podczas prowadzenia nocą.

Jeżeli ktoś przerabiał podświetlenie zegarów w Essim to bez żadnego problemu może to zrobić ( no może poza opadającymi wskazówkami )

Wiem, że pojawił się wątek o ściemnianiu podświetlania ale to nie to samo .. korzystałem z tego w Voyagerze i uważam, że Night Panel to lepsze rozwiązanie.

Jak się zabiore za zegary ( jak się zrobi ciepło ) to pomyśle i chyba wyposaże Essiego w coś takiego
  
 
Ja nie przerabiałem, mam tak oryginalnie. Dodam tylko, że jak obroty przekroczą odpowiednią wartość (ale tylk podcza jazdy) to włącza się obrotomierz, a jak prękośc przekroczy kolejną wartość, to włacza się druga część podświetlenia prędkościomierza i obrotomierz. Paliwo jak jest chyba 100km jeszcze do przejechania i tak dalej...

Ato wszytko w 9-5 Prędkość, to chyba 140 albo 150
  
 
Cytat:
2006-02-25 21:30:32, Kielek pisze:
Ja nie przerabiałem, mam tak oryginalnie. Dodam tylko, że jak obroty przekroczą odpowiednią wartość (ale tylk podcza jazdy) to włącza się obrotomierz, a jak prękośc przekroczy kolejną wartość, to włacza się druga część podświetlenia prędkościomierza i obrotomierz. Paliwo jak jest chyba 100km jeszcze do przejechania i tak dalej... Ato wszytko w 9-5 Prędkość, to chyba 140 albo 150


Nooo jako stary ( ze wzgledu na staż oczywiście ) użytkownika SAABa jakim jesteś ( porównując np do mnie ) to nic nowego, no ale mi się rozwiązanie spodobało i z chęcia przeszczepie je do Essiego
  
 
opadanie wskazowek mozesz zrobic, choc nie wiem jaki to sens - rozlaczajac obwody do nich, obrotek, temperaturka i paliwo sa elektrycznie sterowane, jednakze paliwo chyba nie opadnie po odlaczeniu tylko zostanie na ostatniej pozycji, tak jak po zgaszeniu silnika

btw - ja wole miec wszystko pod kontrola;]
  
 
nie jeździłem nigdy saabem, więc nie wiem jak ten patent się sprawuje, ale jak dla mnie to już możliwość regulacji natężenia oświetlenia dużo daje
  
 
Z punktu widzenia użytkownika - hmmm fajny bajer, ale szczerze mówiąc za często go nie wykorzystuję... A wręcz głównie wtedy, kiedy ktoś chce zobaczyc jak działa