Temperatura

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak długo powinien się zagrzać silnik, tzn osiągnąć optymalną temperature pracy?
W jakim położeniu jest wtedy wskźnik temp. ?

Mój samochodzik chyba nie osięga właściwej temperatury zbyt szybko. Rano czas podróży to jakieś 25 min w temperaturze otoczenia od 2 do 8 stopni i to nie wystarcza by wskazówka osiągnęła połowę skali a obroty spadły do 900. W ogóle on bardzo powoli się grzeje bo nawet pół godzinny korek nie doprowadził do osiągnięcia czerwonego pola ( wentylator nie działa).

Jak to jest ??
  
 
no wlasnie tez tak mam teraz nowka temorstat wczesniej tez mnialem nowy tylko robilem pewien patent http://www.fordescort.org/forum.php?op=fvt&t=133181&c=45&f=20 i grzal sie mmiare szybko i trzymal poznie temp caly czas w polowie tylko grzanie cienkie wymienilem znowu termostat przy okazji porownalem w goracej wodzie oba tak samo sie otwieraja i zolylem ten nowy i patent w postaci zaslepek wywalilem i jest teraz gorzej nic bylo chyba zaloze zaslepki spowrotem
  
 
Cytat:
2006-01-28 20:36:37, nook pisze:
Jak długo powinien się zagrzać silnik, tzn osiągnąć optymalną temperature pracy? W jakim położeniu jest wtedy wskźnik temp. ? Mój samochodzik chyba nie osięga właściwej temperatury zbyt szybko. Rano czas podróży to jakieś 25 min w temperaturze otoczenia od 2 do 8 stopni i to nie wystarcza by wskazówka osiągnęła połowę skali a obroty spadły do 900. W ogóle on bardzo powoli się grzeje bo nawet pół godzinny korek nie doprowadził do osiągnięcia czerwonego pola ( wentylator nie działa). Jak to jest ??



Korzystaj z wyszukiwarki...temat był dość długo na TOP20!
TU