Ma ktoś simplusa??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam nie wie ktoś co sie z tym zasranym simplusem stało? Ja i moja laska mamy taryfe team7 i swojaki jestesmy (sms po 1 gr) Nagle w niedziele jej zaczelo odejmowac z konta po 2,50 dzisiaj jej zablokowalo konto, uzupelnila i na dzien dobry znowu odjelo jej 2.50, taryfa sama sie zmienila, potem zmienila na team7 spowrotem dodala mnie jako swojaka ale liczy mnie normalnie (20 gr zamiast 1 gr) i wyslal do mnie kilka smsow i ma teraz 5.40 a uzupelnila za 10.
A ja uzupelnilem konto i co chwila przychodzi mi sms ze mi zablokowali konto i zebym uzupelnil, a po chwili ze orzmowy mozliwe.

Wałkarze? Złodzieje??
Aha. Dzwonilem do Biura Obslugi Abonenta. Kazali czekac nikt sie nie zgłaszał i po 2 minutach mnie rozłączało. I traciłem złotówkę. Próbowałem 3 razy...
  
 
Nie mam simplusa i nie wiem co dolega Twojemu Simplusowi, ale jak chcesz, to mogę Ci promocyjnie doładować telefon. Jeden warunek - doładowanie musi być dzisiaj. Ktoś inny jak chce, to też niech się zgłosi. Jakoś się dogadamy.


[ wiadomość edytowana przez: zlapmnie dnia 2006-01-31 18:04:25 ]
  
 
Ja mam taryfe team 7 i u mnie wszystko jak najbardziej w porządku sms po 1gr nic się nie dzieje wszystko działa jak należy.
  
 
Mam Simplusa i ostatnio zniknelo mi z konta 20zł. Kumplowi tez ciachneli pare złotych. Udaliśmy się do salonu. Koleś powiedział, że mają chwilowe kłopoty techniczne i nic nie pomoże. Tylko szkoda, że zawsze pomyłki na niekożyść klientów. Nie słyszałem żeby coś komuś dodali. ZŁODZIEJE.
  
 
No mi jakis czas temu tez cos sie zrypalo bo nie czytalo mi karty sim , po dwoch dniach sie naprawilo i o dziwo doszlo mi 190 zeta na konto , takie awarie mogą sie zdarzac czesciej :p
  
 
Cytat:
2006-01-31 18:08:24, jogi33 pisze:
Mam Simplusa i ostatnio zniknelo mi z konta 20zł. Kumplowi tez ciachneli pare złotych. Udaliśmy się do salonu. Koleś powiedział, że mają chwilowe kłopoty techniczne i nic nie pomoże. Tylko szkoda, że zawsze pomyłki na niekożyść klientów. Nie słyszałem żeby coś komuś dodali. ZŁODZIEJE.



Mnie się udało 3 razy dostać od SIMPLUSA po 10 zł
  
 
Czy są chętni na doładowanie Simplusa??
  
 
Cytat:
2006-01-31 18:03:46, zlapmnie pisze:
Nie mam simplusa i nie wiem co dolega Twojemu Simplusowi, ale jak chcesz, to mogę Ci promocyjnie doładować telefon. Jeden warunek - doładowanie musi być dzisiaj. Ktoś inny jak chce, to też niech się zgłosi. Jakoś się dogadamy. [ wiadomość edytowana przez: zlapmnie dnia 2006-01-31 18:04:25 ]



a na ORANGE możesz coś załatwić napisz na priv gg 5025950
  
 
A po ile doladowanko? Jak ponizej 37 PLN za karte 50tke to bym wzial ze 2 sztuki. U mnie w rodiznie same simplusy nowe-stare platformy. ZERO problemow!
  
 
Cytat:
2006-01-31 18:03:46, zlapmnie pisze:
Nie mam simplusa i nie wiem co dolega Twojemu Simplusowi, ale jak chcesz, to mogę Ci promocyjnie doładować telefon. Jeden warunek - doładowanie musi być dzisiaj. Ktoś inny jak chce, to też niech się zgłosi. Jakoś się dogadamy. [ wiadomość edytowana przez: zlapmnie dnia 2006-01-31 18:04:25 ]



Może jakieś szczegóły ??
  
 
Cytat:
2006-01-31 18:25:34, zlapmnie pisze:
Czy są chętni na doładowanie Simplusa??



A na czym to polega ??? bo by mi się zdało trochu kasy moje kąto uschło jak źródełko
  
 
Polega to na tym, że podajesz mi numer telefonu, który mam zasilić i ja Ci je zasilam. Proponowana cena to 43 zł za zasilenie 50 zł.
  
 
Generalnie jest tak.Modernizacja i wprowadzenie nowego sicapa
w sim+ i mix+ zakończyła się 24 stycznia.Od tamtej pory występują okresowe kłopoty z rozliczaniem pakietów blokowaniem kont wyświetlaniem kwoty limitu.Nowe zasilenia wchodzą od razu natomiast na zaległe trzeba czekać Bog wie jak długo!Ciekawe jak to zrekompensują
  
 
Jeśli ktoś dalej jest zainteresowany tematem to wklejam moją rozmowę z Konsultantem :

Konsultant: Dzień dobry, witamy w Biurze Obsługi Klienta. W czym możemy pomóc?
Ty: dzien dobry
Ty: Mam pytanie odnośnie simplusa
Ty: Od paru dni zabiera mi niespodziewanie pieniadze z konta, zmieniło mi taryfe z team7 na easy, wiec wrocilem spowrotem do team7 i wpisałem swojaka, którego wczeniej mialem i mimo iż jest on na liscie swojaków to dalej płace 20 groszy za smsa i 78 gr za połączenie
Ty: a wczesniej bylo dobrze, stało sie to nagle
Konsultant: W tym momencie rzeczywiście jest problem z aktualizacją kont w usłudze Simplus i mixPlus. Cały czas trwają pracę nad usunięciem problemu. Dokładamy wszelkich starań, aby czas usuwania awarii był jak najkrótszy.
Po ustabilizowaniu sytuacji dokonana będzie aktualizacja stanu Pana konta w usłudze Simplus.
Przepraszam w imieniu firmy za zaistniałą sytuację i proszę o cierpliwość.

Ty: Ale czy pieniądze zostaną mi zwrócone ?
Ty: I chciałbym się dowiedzieć c zy są jakieś informacje kiedy to nastąpi (usunięcie problemu) przynajmniej przyblizony termin?
Konsultant: Tak. Pana konto będzie zaktualizowane. Niestety nie jestem w stanie określić czasu zakończenia tej operacji. Mam nadzieje, że nastąpi to jak najszybciej.
Ty: A co Pan powie o samoczynnej zmianie taryfy?
Ty: czy też jest to spowodowane tym samym problemem?
Konsultant: W tej kwestii proponowałbym kontakt z konsultantem Działu Obsługi Klienta pod numerem 2601 lub 601102601. Tam osoba mając dostęp do odpowiednich aplikacji będzie mogła sprawdzić, co było przyczyną zaistniałej sytuacji. Dział ten jest czynny codziennie od 7 do 22.
Ty: Chciałem się dodzwonić, próbowałem wczoraj 3 razy, ale za każdym razem gdy wciskałem "0" i czekałem na konsultanta rozłączało mi rozmowę po około 2 minutach
Konsultant: Rzeczywiście w momencie gdy jest wykonywana bardzo duża liczba połączeń mogą wystąpić opóźnienia w kwestii połączenia się z konsultantem. Jednak Dział jest cały czas dostępny.

Ty: Chciałem się spytać, nie wiem czy Pan się orientuje dlaczego nigdzie nie została podana infromacja o tym że występują problemy w simplusie? I czy zostanę poinformowany ze juz jest wszystko dobrze?
Konsultant: Informacja taka w dniu dzisiejszym ukazała się w mediach.
Ty: bylem na stronie www.plusgsm.pl oraz www.simplus.pl i takiej informacji nie znalazlem
Konsultant: Komunikat ten dostępny jest na stronie:http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,60070,3140663.html.
Konsultant: Na naszych stroanch ukaże się również wkrótce.
Ty: Dzięuje za odpowiedzi


  
 
http://www.gsmonline.pl/news/?link=show_details.php?id=13535