MotoNews.pl
  

Problem z wycieraczkami bmw 520i E-34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam BMW 520 12V i mam problem z elektryka.
Od pewnego czasu nie dzialaja mi wycieraczki na czasowych biegach,
chadza jedynie na tym najszybszym choc czasem zdarza im sie zadzialac ale to rzadkosc.
Bylem z tym problemem u elektromechanika, po sprawdzeniu przelacznika,przekaznika i modulu(mieszczacego sie pod tylnia kanapa) stwierdzil ze nie zna przyczyny i nic nie poradzi.
Teraz jest wiosna i co chwile kapie jakis deszcz a mnie przy tym szlag trafia.
Moze ktos bedzie umial mi pomoc.
GG;4757547
Pozdrawiam Wszystkich milosnikow tej swietnej marki
  
 
Zły elektomechanik miałem to samo wycieraczki działały a w czasie deszczu - dłuzszej pracy umierały - wracały do pozycji 0
zmien elektomechanika - na pewno pomoze
Przekaznik i silnik OK - problem tkwi w przełaczniku przy kierownicy u mnie tez mowli ze jest OK w koncu metodą prób i błedów sprawdziklem wszystko
Silnik - nie wiesza się
Przekaznik - nowy
Przełącznik przy kierownicy zdemontowałem włączyłem go na którko w domu i po ok 15 - 20 minutach się wieszął działał tylko na najwyzszych obrotach jezeli nie chcesz go demontowac puść przez niego prąd - tzn wbij igłe do masy na nim i na ułamek sekundy dotknij napięciowym z akumulatora pomoze na zawsze lub na chwile. w sklepie nowy kosztuje od 180 - 250 na allegro od 10 do 50.

Jezeli wycieraczki działają na najwyzszych obrotach to tylko wina przełącznika przy kierownicy
Zrób tak jak mowiłem i bedzie OK
u mnie w 525 e34 teraz jest wszsytko OK
jak masz problem napisz na GG 1107035

pozdr. brokat_



Cytat:
2006-04-29 20:33:22, KrzysiekCz-wa pisze:
Posiadam BMW 520 12V i mam problem z elektryka. Od pewnego czasu nie dzialaja mi wycieraczki na czasowych biegach, chadza jedynie na tym najszybszym choc czasem zdarza im sie zadzialac ale to rzadkosc. Bylem z tym problemem u elektromechanika, po sprawdzeniu przelacznika,przekaznika i modulu(mieszczacego sie pod tylnia kanapa) stwierdzil ze nie zna przyczyny i nic nie poradzi. Teraz jest wiosna i co chwile kapie jakis deszcz a mnie przy tym szlag trafia. Moze ktos bedzie umial mi pomoc. GG;4757547 Pozdrawiam Wszystkich milosnikow tej swietnej marki

  
 
Też miałem podobny problem na dodatek jeszcze centralny się czasami nie włanczał. Problem był nad zwyczaj banalny. w komorze silnika koło akumulatora jest taka czarna skrzyneczka dochodzą tam kable - czewrwone - z aku. W środku jest BEZPIECZNIK (chyba 80A jak dobrze pamiętam). Bezpiecznik ten jest zrobiony z kawałka blaszki ( 2 zeta koszt) i po prostu nie było na nim styku. Wyczyść styki wymien bezpiecznik i będzie git.
  
 
Wstawiam fotke na prośbe KrzysiekCz-wa dla lepszego zobrazowania problemu




[ wiadomość edytowana przez: Robin_Hood dnia 2006-05-10 10:14:08 ]
  
 
Robin_Hood, odbiegnę od tematu. Masz bardzo dobry akumulator, słuszny wybór. Polski wyrób na wysokim poziomie technologicznym. Brakuje jednak zamontowanej rurki odprowadzającej gazy na zewnątrz komory silnika. Akumulator posiada centralne odgazowanie zakończone otworami umieszczonymi na ściankach bocznych dekla. Z jednej strony jest zaślepka, a z drugiej powinna być zamontowana rurka i wyprowadzona na zewnątrz komory silnika.
  
 
Czesc Robin ...
Wiesz , u mnie nie ma takiej malej skrzynki w ktorej te kable sie lacza.
Zlokalizowalem natomiast inna,jest zamocowana przy komputerze od strony nawiewu do kabiny,sa tam dwa bezpieczniki 7,5A i nic poza tym,sprawne nie przepalone a styki sa czyste. Problem nadal pozostaje. Pozdro