MotoNews.pl
8 Uwaga ANALOG !!! (16298/5) - PT
  

Uwaga ANALOG !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest takie "cudo" do wziecia

sami zobaczcie : pełne ogłoszenie



  
 
Jak zobaczyłem temat pomyślałem o borewiczu,wszak to analog
Polonez ładny,cena odstraszająca i podejrzanie niski przebieg
  
 
Coś tylne koło jest słabo wpasowane w błotnik
  
 
14000 zł to nie jest znowu tak dużo jak na tak unikatowe autko, którego naprawdę było niewiele sztuk. Kto ma pieniążki z klubu, to może kupi i będziemy mogli się pochwalić że mamy takie cudo w klubie.
  
 
Ten co widziałem na giełdzie w Warszawie to miał większe koła i pasowały one do błotników.
  
 
racja,spasowanie z błotnikiem jest jakieś dziwne
  
 
Samochód już na pierwszy rzut oka nie jest dopracowany ( chodzi mi o wygląd ), jadnakże jest to jeden z niewielu egzemplarzy i dlatego też jest to jego dużą zaletą. Ja jednak takiego samochodu raczej bym nie kupił.


FSO Polonez Tuning Klub


[ wiadomość edytowana przez: Waga dnia 2003-05-15 21:50:13 ]
  
 
Myślę, że to auto mogło mieć jakieś problemy z napędem i ktoś tak pokombinował, że teraz tylny most jest bardziej z przodu. Czy ktoś może wie jaki Analog miał oryginalny rozstaw osi?
  
 
Na stronie PTK w dziale filmy są dwa filmik z Analogiem w roli głównej. Jeden z nich pokazuje z bliska zawieszenie silnik i wnętrze tego pojazdu. Polecam obejrzeć. Będzie można porównać z tym egzemplażem. Osobiście widziałem co potrafi ten model i muszę przyznać że niezła bryka. Tylko ten seryjny silnik jest nie na miejscu.

PS. Faktycznie coś ta tylna oś jakośtak blisko...
  
 
Dla mnie ten błotnik to koszmarek, lepiej było by wyciąć kawałek łuku w kabinie a tył zostawić dłuższy
  
 
a ja zawsze myślałem że analogi miały napęd 4x4, a tu standardowy napęd na tył...
  
 
Czy przypadkiem nie jest to jakaś przeróbka Trucka, na podwyższonym , terenowym zawieszeniu? Wskazuje na to nieporacowane nadkole tylnego błotnika i napęd na jedynie tylną oś.
  
 
Akurat sam tył z nadkolem wygląda na jak najbardziej oryginalny. Jest identyczny z tym, który mam na fotkach. Natomiast reszta nadwozia wygląda jakby pochodziła z Trucka "Roy". Analog miał inne tylne drzwi, a tu są seryjne. Autentyczny Analog miał rozstaw osi porównywalny z "Royem". Ten z ogłoszenia wygląda jakby otrzymał ramę i zawieszenie od Żuka lub Tarpana.

Grzech i jego "Szmaragdowy Niedźwiadek"

[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2003-05-16 00:18:17 ]
  
 
Cytat:
2003-05-15 23:22:45, Lechu pisze:
a ja zawsze myślałem że analogi miały napęd 4x4, a tu standardowy napęd na tył...


Bo analogi miały napęd 4WD. Dowodem są ww. filmiki. Widać tam pieknie półośki w przednim zawieszeniu. Dodatkowo jest tam blokada obu mostów. Ten tutaj to albo jakaś podróba albo właściciel się pomylił w opisie.
A i tem silnik. Wegzemplażu który oglądaliśmy był silnik 1,6 GLi (jak się nie mylę) a tu 1.9D. To też jakby z trucka. Jest to poniekąd zastanawiające bo silnik FSO jest stosunkowo mały względem cytynowego a i tak ledwo się mieścił pod maską. Do tego stopnia było tam zakręcone wszystko że chłodnica znajduje się za silnikiem tuż przy grodzi przedziału pasarzersiego.

POLONEZ nie umiera nigdy
Ostatni szczur na pokładzie PTK

[ wiadomość edytowana przez: Bocian_s_313_PTK dnia 2003-05-16 00:24:01 ]
  
 
Cytat:
2003-05-15 22:50:05, Bocian_s_313_PTK pisze:
Na stronie PTK w dziale filmy są dwa filmik z Analogiem w roli głównej.


sorry bociek ale filmów nie ma - tylko obrazki

tak sie zastanawiacie czy to podróba czy przeróbka, właściciel zaznaczył w opisie że to jest Oryginalny prototyp FSO, 1,9 Diesel czyli to samo co kiedyś Atu z silnikiem rovera 1,6 lub 1,8
  
 
No i wszystko jasne

to jest jeden z dwóch pojazdów eksperymentalnych, jakie powstały na warszawskim Żeraniu. Czterodrzwiowy pikap z wysokoprężnym silnikiem Citroena 1.9 D i blokadą tylnego mostu doskonale nadaje się do jazdy w terenie

poczytajcie


POLONEZA CZAS ZACZĄĆ - powiedziała rdza do rdzy
  
 
W sumie to tych prototypów to było z siedem czy osiem. Może dwa z silnikiem 1,9. A filmików nie ma bo chyba się miejsce na serwerze kończyło czy coś.
  
 
To ja widzielm 3-go byl zolty i niemial takich poszerzen blotnikow (jak ten na giełdzie), a na filmie PTK jest 4
  
 
nooo... ten żółty to niczego sobie świetnie nadawałby się jako nośnik reklamy FSOAK
  
 
co by to nie bylo, to 14tys za poloneza to troszke duzo...