Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kielek23 ford escort siemianowice | 2006-01-31 23:51:55 A czy moze byc to wina rozrusznika??? |
![]() Deny Sympatyk FEFK Escort MKV/Mondeo MKIV Chełm|Wrocław | 2006-02-01 21:07:33 Witam.
Mam ten sam problem. Walecze z tym od roku na 100% nie rozrusznik wymienialem juz 2. Teraz chce sie wybrac do jakiegos elektryka moze on cos poradzi. |
![]() Vincent1983 Opel Astra 2 Poznań | 2006-02-02 00:40:58 Tez to mam. Na zimnym igla, a na cieplym jakby troche zmulony byl. Na cieplym tez mam problem z odpaleniem i mam ten sam objaw co Wy - mimo, ze aku jest prawie nowy zachowuje sie jakby byl na wykonczeniu...Latem czyscilem rozrusznik i bylo idealnie, wiec ja zaczne od tego.Tulejki i szczotki i tak mam do wymiany a przy okazji elektryk sprawdzi cewke.Slyszalem tez, ze moze miec to zwiazek z pierscieniami lub samymi cylindrami ![]() [ wiadomość edytowana przez: Vincent1983 dnia 2006-02-02 00:42:42 ] |
![]() Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2006-02-02 09:21:38 Albo zbyt ciasno spasowane zaworki. |
![]() R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2006-02-02 20:28:32 Co prawda miałem niedawno wręcz przeciwny problem - nie chciał kręcić jak był zimny. Co prawda dokładnie takie same problemy były tematami co najmniej dwóch postów w ostatnim czasie. Przypomniał mi się jednak jeden fakt z przeszłości. Co prawda nie w Escorcie, a w Oplu Kadecie mój brat miał podobny problem - nie chciał mu kręcić rozrusznik. Kupił drugi z rozbitego Kadeta, kilka dni było Ok a potem problem wrócił jak boomerang. Więc dał ten swój rozrusznik do remontu do warsztatu, który się zajmuje regeneracją. Zamienił - klka dni było Ok, a potem problem znowu powrócił. Jako że z zawodu jestem elektrykiem dysponuję odpowiednim sprzetem pomiarowym żeby dokonać podstawowych pomiarów parametrów instalacji elektrycznej pojazdu. Pomiary jednak nic nie wykazały - aku OK, alternator Ok, ładowanie OK, rozruch NIE OK. bliższe oględziny wykazały, że przewód doprowadzający prąd z akumulatora do rozrusznika był strasznie przegrzany. Dokładnie końcówka oczkowa przy rozruszniku, czyli miejsce gdzie owa końcówka jest zaciśnięta na przewód. Przegrzane, zaśniedziałe i skorodowane do tego stopnia, że prawie nie przewodziło prądu. Odciąłem starą końcówkę, zaprawiłem nową i do taj pory wszystko jest OK. Problem się nie powtórzył - brat ma teraz rozrusznik na sprzedarz do Kadeta E jak by ktoś chciał używany w dobrym stanie.
Pozdrawiam. |
![]() rafcio-81 Ford Escort Sosnowiec | 2006-02-02 20:34:58 Miałem to samo. Do wymiany jest skrzynka bezpiecznikow albo kable wysokiego napiecia, ktore sie przegrzewaja (to samo ma skrzynka). |