| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2006-01-31 18:28:53
przeszukaj forum. takich tematów już kilkanaście było. |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2006-01-31 18:40:01 świece sprawdzone?
jaka kompresja? [ wiadomość edytowana przez: galowy dnia 2006-01-31 18:40:41 ] |
Piotrunio Essi 1,8 D - Vectra ... Koluszki | 2006-01-31 18:41:08 sprawdz kompresje i będziesz miał odpowiedz na swoje pytanie |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2006-01-31 18:42:40 byłem szybszy |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-31 18:46:21 a jak dłużej kręcisz rozrusznikiem to ci w końcu zapali? to może paliwko sie cofa. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-31 18:59:29 wstaw rurke bezbarwną między filtrem paliwa a pompą paliwową, jak będzie paliwo w niej cały czas to git, jak rurka będze pusta po jakimś czsie to znaczy że paliwo ci sie cofa. To jeden ze scenariuszy |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-31 19:10:02 to zależy czy mułowaty, za krótko znasz diesla forda żeby twierdzić że jak kompresju brak to mułowaty. Sprawdź met. z rurką, dalej będziemy gdybać. |
Piotrunio Essi 1,8 D - Vectra ... Koluszki | 2006-01-31 19:10:07 mój był zajebiście zrywny i szybki ale poniżej - 5 nie odpalał bo na 1 cylindrze miałem 19 atmosfer . kręciłem 15 - 20 minut aż w końcy się rozgrzał - uszczelnił i odpalił
wymiana pierścieni i teraz odpala po dwóch obrotach wału
[ wiadomość edytowana przez: Piotrunio dnia 2006-01-31 19:13:07 ] |
Paczo NG | 2006-01-31 20:48:51 Ja też mam takie problemy z odpaleniem jak jest zimny. Kompresję mam dobrą - niedawno remont silnika , świece dobre, akumulator naładowany - dobry,nowy filtr paliwa.
A jak się bedzie cofać paliwo , to czego to jest winą , co należy sprawdzic i wymienić????? |
lp Escort MK VII Combi Kraków | 2006-01-31 22:11:17 A spróbuj tak: gdy wsiadasz do zimnego auta to przekręć kluczyk na grzanie świec, nie sugeruj sie kontrolką tylko zaczekaj aż usłyszysz pyknięcie (to przekaźnik świec żarowych). Przekreć kluczyk na pozycje I i znowu zagrzej świece z tym ze tuz przed pyknięciem zapalaj. U mnie grzanie trwało 15 sec. (1.8TD '96) Ale ostatnio wymieniłem przkaźnik z Escorta 1.6D '84 i teraz mam 30 sec. grzania. Swiece podrzewaja komore dłuzej i nie mam problemów z paleniem, w książce wyczytalem ze świece powinny sie jeszcze grzac po zapłonie (co przy 15 sec. było trudne).
Jeszcze jedno zawsze byłem uczony zeby przy zapalaniu nie dodawać gazu ale ktos mi doradził żeby przy kręceniu wcisnąc pedał do oporu i po zapłonie upuścic tak żeby przez pare sec. obroty nie przkroczyły ok. 1000. I pomogło. Ale ciepełko jest więc mam nadzijee że rady sprawdzisz dopiero kolejnej zimy. Pozdrawiam Aha. zapalam na wciśniętym sprzęgle. [ wiadomość edytowana przez: lp dnia 2006-01-31 22:14:16 ] |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-31 23:02:40
, ktróry mi pomógł wiele w tej kwestii i w innych. szukaj w arch. gdzie piszą o falujących albo zawieszających obrotach. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-31 23:12:37 spróbuj jak przedmówca albo tak jak ja stosuje:
przekręć kluczyk, świece grzeją, czekaj na pyknięcie przekaźnika i przekręć kluczyk obracając rozrusznikiem z 2s. i cofnij,znów podgrzej świece do pyknięcia i wtedy zapalaj już do końca, jeżeli po ok. 5-10 s. nie zapali to cofnij i znów podgrzej świece i pal. Swiece grzeją jeszcze po zapaleniu silnika przez kilka sek. Pedał sprzęgła wciśnij i gazem pompuj. ps. w moim(już drugi diesel ford) za pierwszym razem jak silnik zimny to nigdy nie zapale nawet jak długo kręce, czy lato czy zima, stosuje met. powyższą.Jak silnik ciepły to nie grzeje świec i pali na dotyk. Swiece grzeją po zapaleniu silnika wtedy gdzy silnik jest zimny, jak już temp. jest wysoka to czujnik temp. do kompa podaje sygnał że silnik jest ciepły i nie podgrzewa i pompa nie wyprzedza kąta wtrysku. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-01-31 23:18:15 upsss... w 93r. nie było chyba czyjnika temp. do kompa. Jest jeszcze myk że w pompie jest taka tuleja która z czasem sie wyciera i jest problem z zapaleniem na zimnym. Nic więcej nie wiem ale w arch. poszukaj wątków z dieslem. |
Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2006-02-01 10:13:52 Powodów niezapalania może być kilka.
1. świece (to że ktoś mówił że są zmienione to nie znaczy że są dobre) powyciągać i sprawdzić po koleji czy się rozgrzewają do czerwoności i czy wszystkie w jednakowym czasie (mniej więcej) 2. parafina w paliwie 3. cofające się paliwo 4. brak kompresji (to częsty mankament staych silników) Kompresja podnosi się wraz z rozgrzaniem silnika, wtedy łatwiej zapalić, ostygnie i znowu kłopot. 5. słaby rozrusznik jeśli słabo kręci 6. słaby akumulator Mój tez ma kłopoty z zpalaniem, przy dużych mrozach stał tydzień. W tej chwili pali bez problemów ale jest około -8st więc w miarę ciepło. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2006-02-01 11:27:28 Filtr paliwa. Miałem tak w Fieście. |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2006-02-01 11:40:42 myśle że jak by to był filterek to nie odpalił by nawet z pychu
jak mi się zatkał filterek rok temu to stanąłem na trasie [ wiadomość edytowana przez: galowy dnia 2006-02-01 12:25:43 ] |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2006-02-01 11:57:36 WIem ze nic mądrego nie powiem, ale z autopsji wiem, ze powiedzieć ze 1.8 D nie odpala, to tak jak powiedzieć ze maluch jest słaby ![]() |