MotoNews.pl
  

Jak u diabła wymontować edis"a

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wiec dziś zająłem sie tematem podgrzewania lusterek , zakupiłem maty grzejne , złaczke dzrwiową ze shrotu , i zacząłem ..
strona odkierowcy któa była rozbita po kolizji - spoko udało sie z demontażem tapiserki drzwi . lusterka itp itd w ok 30 min
a z drugiej strony ......... wkladam lape a tam ............kkkkkk
edis sobie wisi
i co ?
jak go zdjać ( to na przyszłość dla innych ) o na hamca wyciaglem złączke ze słupka
...................................
cały pic polega na tym , że sobie wymysłem i dołozyłem pinów do złączek drzwiowych i tedy poprowadziłem prąd do mat..
narazie nie skonczyłem (nie przez edis'a)
późno a jutro trasa....
pomocy jak sie sciąga edisa ..
  
 
Chodzi chyba o EEC?
  
 
no o to chyba - konkretnie przy prawej nodze pasazera
kompletnie zaslania dostęp do krańcówki i do złączki w słupku
a namoje oko to albo na jakieś zatzraski albo na H..A
  
 
Zatrzaski
  
 
Ja wyciągałem złączke bez ściągania EEC. Wyjdzie ci ona tylko w jednym położeniu. Z jednej strony jest ona ścięta. musisz próbować to wyjdzie
  
 
wiem zrobiłem to ale co sie u paćkałem izolacją (konserwacją) to moje.. chodziło mi o sposób , bo planuje zrobić fotorelacje z montarzu podgzrewanych mat do lusterek w mk7
obecne stadium to przewody dociągnięte od lusterek do okolic radia (tak naprawde to jeszcze nie przeciąłem go i jest petla z prawego do lewego lusterka) oczywiście nic nie jest na wierzchu , osobne chodź wydaje mi sie nie potrzebne 2 tory czyli masa i plus
ale cóż zrobiłem i teraaz pozostalo jeszcze kilka pierdół ??
tzn przyklejenie mat do szkiełek , i podanie napiecia na to
mam pomysł , jako że nie mam podgrzewanej przedniej szyby to może wsadzić wyłacznik do takowej ?
i pół na tylną szybę a 2gie pół na lusterka , czy to nie konieczne , taki podział i podpiąć sie pod tylną szybkę ??
wiem że zrtobił sie trocho O T ale ???
  
 
Lusterka są podpięte pod ogrzewanie tylnej szyby. Tak samo jak ogrzewane dysze spryskiwaczy. A pytanko małe - masz przepusty w drzwiach, czy złącza?
  
 
heh z tego jestem dumny - mam złącza - przepusty to prościzna - uważam
ok widze , że SZ P wilk gotów pomóc , to jest możliwość , że na tacy dostane odpowiedź co i jak tzn skad p lub gdzie podpiąć sie +em ????
najchetniej w przewód idący na tył ( boje sie skrzunki bezb ( a jestem elektromonterem z zawodu) mo że dlatego że znam konsekwencje
  
 
Szczerze, to wolałbym mieć przepusty

To teraz kolejne pytanie - dokładałeś piny w złączach? Gratuluję, choć są prostsze metody

A jeśli chodzi Ci o schemacik i montażówki... Hmmm... Kiedyś chyba zamieszczałem, ale pewnie zaginęło. W każdym razie mam takowe. W formie elektronicznej nawet.
  
 
tak dokładałem piny ( miałem wprawe po kolizji) słupek kierowcy "zniknął"
przepusty tańsze i łatwejsze
jak możliwe to prosze o schemat na le.mar@wp.pl
a co do medod ??
mase na glosnik z "blachy" ( metalu, kasty auta) ??
dodam że zrobiłem wszystko bez odłaczenia klem
złączki są cudne
lekko wyluzować , wcisnac pin i z powrotem wepchać
  
 
Oki. To po kolei.

Potrzebujesz schematy złączek samych, czy z ideówką?

Głośniki podłączamy dwutorowo - bo tak radia się obecnie konstruuje.

Lekko wyluzować - gorzej jakbyś miał wymieniać piny Całe szczęście, że mam takie aux noveau
  
 
kiedys wymieniałem tzn po kolizji plastiki złaczek w strzepach ale piny ( lekko krzywe przerzyły) jakoś to poskładałem i działą ( bez cięcia)
wiem z e glosniki 2 torowo ale jakie ułatwienie skoro pinów jest 6 ? ( 4 zamek 2 głośniki) dołożyłem po 2 w kazda złaczke (złaczki 4 ( lewe drzwi , lewy słupek i prawe drzwi i prawy słupek)
( w sumie 4 piny gniazda i 4 piny wtyczki
shemat to wystarczy np " żółto -czarny kabel w wiązce na tył , któr idzie np przy dzwigni klapy ???
i starczy , wepne sie i bedzie git
aha czy owa moc ( + 30 W) nie spowoduje przeciazenia ?
  
 
Schemacik w pdfie przygotuję na jutro.

A co do przeciążenia. masz na myśli wytrzymałeść przekaźnika ogrzewania tylnej szyby?
  
 
tak chodź raczej bezpiecznik wg moich wyliczeń , to max 2,6A wiec powinno być ok?
a w jakim formacie obecnie jest schemat?


[ wiadomość edytowana przez: le-mar dnia 2006-02-04 20:38:00 ]
  
 
Obecnie w żadnym formacie. Muszę przekonwertować z pewnego programu na "T". A co tam, przecież mam legalnego TISa na pdfy
  
 
cóż to tis ?
element tego ... no zapomiałem oprogramowania o mam
microcat 'a ?
jeszcze mam pytanko - jak sie zwią te złaczki "samochodowe" samce samiczki ( oczywiście fachowym jezykiem)
  
 
No przecież jesteś elektromonterem Samiczki, to złącza typu F, a samce to M. A w złączach fordowskich wykorzystane są piny EKC 1,6 ED i 1,6 BU firmy AMP. To jednak standard światowy, stosowany też przez np. Phoenix Contact, Weidmuellera i innych. W każdym razie te dostępne mi z racji pracy pasują. Do prawie wszystkich złączek maded by Ford.

P.S. Program na "M" to nie to samo, co TIS. "M" to katalog części zamiennych, a TIS to serwisówka, ogólnie rzecz biorąc.
  
 
Cytat:
2006-02-04 20:59:28, WilK pisze:
No przecież jesteś elektromonterem


tak doladnie monter inst elektr. (w budownictwie ...........)
  
 
Gratuluję Ja nawet takiego tytułu nie mam
  
 
heh czekam wiec na @ ze schematem ale powiem szczerze , że pomysł ze złączkami był wg mnie trafiony w 100%
aha jeszcze takie pytanko
gdzie powinien być czujnik zewn termometru ??
chodz opinie że nie ma wp;ywu silnik itp a mi sie zdaje że ma , nie lepiej byłoby np w zdezaku ?? przednim ?