MotoNews.pl
9 Konfiguracja silnika 126p 690ccm pod wałek rozrządu typu 385 (134272/0) - PT
  

Konfiguracja silnika 126p 690ccm pod wałek rozrządu typu 385

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!

Otuż mam kolejną zagadkę, składam silnik do maluszka. Posiadam zestaw 690ccm i chcę założyć wąłek rozrządu typu 385, Ile zalecacie splanowanie głowicy i konkretnie jak skonfigurować
silnik

Wał będzie z Bis-a, Głowica wanienkowa, koło zamachowe już odelżone .

Z góry dziękuję za pomoc!!
  
 
dzwon do swiatka, mozna fajnie sobie pogadac i powinni ci pomoc spokojnie. czemu taki slaby walek bo taka konfiguracje??
 
 
Zajefajny malak Qba




[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2006-02-05 11:21:43 ]
  
 


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2006-02-05 12:54:52 ]
  
 
Sorko zapomniałem dopisać. Malec będzie jeździł więcej po mieście niż na rajdach, i dlatego taki wałek ponieważ z tego co mi wiadomo to na 385 jest dobry dół i nie trzeba bardzo go kręcić w celu uzyskania mocy silnika.

P.S Dzieki CEHU

[ wiadomość edytowana przez: Qba745 dnia 2006-02-05 11:34:42 ]
  
 
Wiele razy już było. Powiem tak. Głowica do 3mm, dobrze nadłubany gaxnik z dyszami w granicach 120-130 paliwo na 190 powietrze. Zapłon ile się da w stronę 13*, koło do wieńca.....
  
 
A jaka jest granica bezpieczeństwa splanowania głowicy?? (bez zmartwień udeżenia zaworu w tłok)
  
 
2,5mm na miedzi ? moze sie myle
  
 
po prostu masakra odwiedziłem strone sebycyc i jestem w SZOKU bo tak odwalonego malca i to ze smakiem i w dobrym guście nie widziałem!
tak z ciekawości ile na to wszystko poszło cennej pracy i pieniążków??
  
 
Cytat:
2006-02-05 13:12:47, CEHU pisze:
po prostu masakra odwiedziłem strone sebycyc i jestem w SZOKU bo tak odwalonego malca i to ze smakiem i w dobrym guście nie widziałem! tak z ciekawości ile na to wszystko poszło cennej pracy i pieniążków??



nie rób OT
  
 
przy 2,5 mm na 385 nic sie nie dzieje(seria uszczelka), a co dale to nie wiem...
  
 
3mm na na seryjnej uszczelce daje radę. Sam jeżdżę i jest ok. A jak się boisz to możesz sam sprawdzić jaka jest odległość zaworów od tłoka na plastelinę (przyklejasz plastelinę do tłoka zakładasz głowicę przekręcasz wałem korbowym zdejmujesz głowicę i wszystko wiadomo)
  
 
Ja na 385 mialem -3mm na miedzi (obrobione: kanaly, komory, zawory), gaznik w najlepszych okresie 135/190/F8 (robiona z F101), normalnie 125/190/F8, pusty wydech (strumka pewnie lepsza by byla), zamach do wienca, luzniejszy dolot. Zawory ciasna seria (0,20/0,25), zaplon najpierw ok. 12-13 na dyszy 135, na 125 ok. 5. U mnie takie cos dzialalo z walkiem 385.

Pytanko - z czego zestaw 690?
  
 
Cytat:
Pytanko - z czego zestaw 690?



Stachu_Poznań sprzedaje takie zestawy...
  
 
To luzik ze sprzedaje ale interesuja mnie parametry techniczne - czy tulejowany na serie cylindy + jakie tloki czy cos calkiem innego, wal jaki?
  
 
KLIKEN MAHEN
  
 
Dziekowac