Kabelki w schowkach po co one są?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czejsc mam pytanie odnosnie mojej besti kombi z tylu w bagazniku w bocznych schowkach mam nie podlonczone kabelki wyglondają dziwnie bo koncuwki wyglondają jak wsuwki od pilota tv na baterie 9 voltową nikt nie wie co to jest a mozna je wyciągnąc do bagaznika na jakies 40 cm albo jeszcze lepiej ide zaras zrobic zdjecie tego i wzuce je do mojego profilu tak bendzie najlepiej bo ciezko to wytlumaczyc
  
 
oj zapomnialem dodac ze te kable wychodzą z orginalnej wiązki i nie sądze ze jest to dorobione prosze o pomoc bo bieze mnie wscieklizna jak nie wiem co do czego w moim aucie jest a zdjecie tych kabli jest w moim profilu.
  
 
Ja też miałem podobny rebus, ale z przodu!!! Po długim dochodzeniu podczas oglądania fotek silników zajarzyłem! Są to przewody z wtyczkami do podłączenia amortyzatorów. Następnie natychmiast wskoczyłem do auta i zerwałem zaślepkę, gdzie powinien być przełącznik do regulacji zawieszenia. I??? Jest gniazdo!!!! Zapodam przekaźnik, pomierzę, czy jest napięcie w gniazdku, załatwię wtyczkę i być może dostanę gdzieś używane pompowane amory i założę - jak mam fabryczną regulację to czemu by tego nie zrobić? A używane dlatego, bo kasa za nowe jest odlotowa. Coś koło 750 zeta za sztukę... dramat.
  
 
Cytat:
2003-04-06 12:33:49, HEVA pisze:
Ja też miałem podobny rebus, ale z przodu!!! Po długim dochodzeniu podczas oglądania fotek silników zajarzyłem! Są to przewody z wtyczkami do podłączenia amortyzatorów. Następnie natychmiast wskoczyłem do auta i zerwałem zaślepkę, gdzie powinien być przełącznik do regulacji zawieszenia. I??? Jest gniazdo!!!! Zapodam przekaźnik, pomierzę, czy jest napięcie w gniazdku, załatwię wtyczkę i być może dostanę gdzieś używane pompowane amory i założę - jak mam fabryczną regulację to czemu by tego nie zrobić? A używane dlatego, bo kasa za nowe jest odlotowa. Coś koło 750 zeta za sztukę... dramat.


Z kąd masz takie ceny!ja kupiłem rok temu za 680 zł 2szt . oryginalne GM regulowane .KRUK OPEL WROCŁAW zareklamowałem go tu pare dni temu.
  
 
Cytat:
Z kąd masz takie ceny!



Jezu, sorry - za parę miało być. Ale 7 stów to i tak niemało, hehe. Pamiętam jak do Toyoty zmieniałem to sztuka do przodu 120 zeta... no cóż, trzeba będzie nadwyrężyć portfel, ale to jak mi odbije i będę chciał na 100% zmieniać. No chyba, ze tak jak pisałem - znajdę używane np. z rozbitka Poczekamy - zobaczymy. A tak przy okazji - nie ma ktoś może na sprzedanie przełącznika reg. zawieszenia???
  
 
tak ale te kable nie starczą do amorka chyba ze tylko do puszki sterownika od kturego dopiero idzie do amorka ale co dziwne nie ma na nich ani plusa ani minusa bycmoze zalatwia to dlugosc bo jeden jast dluszy a drugi krudszy jak sie ociepli to pomieze je czy jakies napiecie na nich jest a co do sterowania chyba w kabinie nie ma go tylko w bagazniku co bo w folderach opla ktore sa na full wypasie nie ma zadnego przeloncznika no cuz ale pozyjemy zobaczymy moze sie cos z tego urodzi narka.