| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PrzemoI Ford Escort - Mk3 Łódź | 2006-02-10 09:16:00 Przydało by się więcej szczegułów na temat essiego. Nikt tu nie jest jasnowidzem żeby wiedzieć jaki masz model, silnik itp. |
taxi mondeo Łódź / Elbląg | 2006-02-10 09:21:01
MKV 1.4 ![]() |
Pawko ford escort Wrocław | 2006-02-10 09:21:45 przepraszam za niedopowiedzenie,
escort 1,4 kat. 1991r, wtrysk jednopunktowy |
Pawko ford escort Wrocław | 2006-02-10 09:51:30 dzięki za odpowiedź!!!!
no to trzeba będzie ją wymienić, na gazie mi ładnie jeździ a na benzynce nie chce. |
czester Ford Escort - sprzed ... Poznań | 2006-02-10 10:04:40 to wcale nie musi być pompa paliwa!!!!,
jeśli słyszysz dziwne byczenie z tyłu po przekręceniu stacyjki to pewnie pompa działa!!!!. Opisz swój przypadek, co się dzieje, odpala Ci na benzynie ?? pzd. Czester |
paskud combi bielawa | 2006-02-10 12:26:03 Zacznij od filtra paliwa. To tańsza opcja i bardziej prawdopodobna. |
Pawko ford escort Wrocław | 2006-02-10 13:04:03 Filter już sprawdziłem, dobry, |
edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2006-02-10 13:17:03 ...chyba miałem coś podobnego...tylko, że u mnie złożyło się parę spraw: miałem problem z zasilaniem pompy przez skrzynkę przekaźników, którą wymieniłem na sprawną; czujnik położenia przepustnicy też nie trzymał parametrów, efekt był dokładnie taki jak piszesz...przy dodawaniu gazu...po 4,5tys obrotów zaczynał się dusić i przerywać. Problem po jakimś czasie zniknął, ale cały czas obserwuję spadki mocy silnika....pełną diagnostykę robię już od roku: kodów błędów nie ma, przewody, świece mam nowe, filtry też, czujniki nowe, przepustnica niby ok, cewka nowa...została mi w zasadzie przepustnica (mechanicznie do sprawdzenia)...no i pompa (która ma 3bary i z tego co wiem to jest min. jakie powinna mieć) |
Pawko ford escort Wrocław | 2006-02-10 14:07:03 taki to już jest ten samochodzik, jak to mówią ten typ tak ma! |
zielon Ford Escort Gostyń | 2006-02-12 12:35:46 Witam.
Chciałem dołączyć do tego postu także mój problem. Prosze o ewentualne pomysły rozwiązania mojego problemu. Więc tak, mam problem z układem paliwowym, a objawia się to tym, że nie można zapalić Escort 1,4 93r. Kiedyś miałem już taki problem, ale wtedy był to przekaźnik "Engine Control", który wymieniłem na nowy i było ok. Teraz pompa poprostu sie nie włącza choć przekaźnik jak jeden tak drugi (pompy paliwa) działa prawidłowo. Aby zapalić auto trzeba kilka krotnie przekręcać kluczyk, do skutku aż usłyszy sie buczenie pompy. Wtedy zapala. Nie ma reguły dzieje sie to i na ciepym silniku jak i na zimnym. Czasami po uruchomieniu poprostu po chwili gaśnie jak by nie dostawał paliwa. Jak myślicie czy moż eto właśnie pompa paliwa padła?? Tylko dlaczego raz działa a raz nie?? Czy może dobrze było by podłączyć jakąś lampke na zasilanie pompy i sprawdzić czy jest za każdym razem prąd po przekręceniu klucza?? Czy wogóle można sprawdzić jakoś pompe po wymontowaniu?? Pozdrawiam. |
edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2006-02-12 12:50:15
Większość tego typu problemów ma swoje źródło w wadliwej skrzynce przekaźników/bezpieczników....ale może to być również mikroprzełącznik w stacyjce... |
zielon Ford Escort Gostyń | 2006-02-12 13:49:04 Witam.
Skrzynke miałem całą przelutowaną podczas problemów z przekaźnikami w niej. Przekaźnki wymieniłem na nowe. A gdzie szukać mikroprzelącznika w stacyjce? Czy jest to może zespolony element jako całość ze stacyjką? |