MotoNews.pl
  

Witam wszystki ciepło i serdecznie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
własnie zarejestrowałem sie na waszym swietnym forum bmw,zakupiłem niedawno owy samochód seri 3 E30 1.3 i ,jestem fanem tej marki i mysle ze mnie ciepło przyjmiecie.pozdrawiam i zycze wesołych swiat.
  
 
Witam!!!
e-30 1,3 hmm coś mi sie nie zgadza
  
 
Witam, podaną przez Ciebie pojemność potraktujmy kak zwykłą literówkę Masz 1.6 czy 1.8?
Pozdrawiam, don_martinez
  
 
Cytat:
2006-04-16 17:18:06, don_martinez pisze:
Witam, podaną przez Ciebie pojemność potraktujmy kak zwykłą literówkę Masz 1.6 czy 1.8? Pozdrawiam, don_martinez


W profilu ma napisane 1.6, więc pewnie taki (jedyny słuszny ) .

Witam i pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: Miro600V dnia 2006-04-16 22:49:48 ]
  
 
cos mi sie zle napisało ja mam 1.6 chyba bo tak w dowodzie pisze ale niejestem pewien wiecie morze jak odrórznic 1.6 od 1.8 i czy jest w nich regulacja zaworów czy sa chydrauliczne.
  
 
Cytat:
2006-04-16 23:40:33, Krzys22 pisze:
cos mi sie zle napisało ja mam 1.6 chyba bo tak w dowodzie pisze ale niejestem pewien wiecie morze jak odrórznic 1.6 od 1.8 i czy jest w nich regulacja zaworów czy sa chydrauliczne.


Najprościej odróżnić po napisie na kolektorze dolotowym. Jeżeli masz silnik M40 to regulacja zaworów jest hydrauliczna - częsta bolączka tych silników - wpisz w wyszukiwarkę na forum "klekotanie", "zawory", "hydrauliki", "popychacze" i będziesz wiedział wszystko.
Pozdrawiam
  
 
dzieki za info a czy jak wleje lepszy olej to morze byc tak ze przestana sie trzaskać ,z tego co wysłuchałem to góra dwa sie tuką ,orjetujesz sie ile koszt takiego hydraulika.
  
 
Nie pamiętam dokładnie, ale coś około 60 zł za sztukę. Przerabiałem ten temat w mojej poprzedniej BMW, miałem E30 318i M40, zacząłem od popychaczy, potem wałek, dźwigienki, pastylki i uszczelniacze, a potem ..... wymiana silnika
Historię możesz odtworzyć w wyszukiwarce
Pozdrawiam