Przeciwmgowe a homologacja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiatm , jako że moja essinka nie posiada fabrycnych halogenów przeciwmgłowych przymierzam sie do zabudowania uniwersalnych,
zastanawiam sie czy musi byc taki halogen homologowany.

Znalazłem tylko tyle w prawie że nie moze byc dalej niz 400mm od zewnetrznych lini pojazdu i nie niz niz 250mm od ziemi a nie wyzej niz zwykłe światła. Jeżeli ktoś cos wie to prosze o wypowiedź.

Aha i jeszcze moze jakies propozyjce halogenów jeżeli ktoś ma dorabiane w mk5/6 pozdrawiam
  
 
Ja montowałem co prawda do mkIV ale jakoś pod względem prawnym się tym nie interesowałem możesz zobaczyć co za lampy mam. Miałem oryginalne "łapy" na halogeny ale oryginalne lampy wycenili mi kiedyś na 200zł!! stwierdziłem, że gra nie warta świeczki aż do momentu gdy zobaczyłem w gazecie reklamy WESEMa za dwie lapmki z żarówkami zapłaciłem coś koło 60zł instalację zrobił elektryk i podłączył ją pod włącznik fabrycznie zamontowany. nikt się tych lamp nie czepiał na przeglądzie nie zadawali jakiś pytań kiedyś nawet policja zatrzymała na rutynową kontrolę też nic nie mówili nawet jak miałem żarówki 100W ale przeżuciłem się na 40 bo nie widziałem szczególnych różnic. Też przez pewien okres jeździłem tylko z jedną lampą bo raz próbowali ukraść a drugi raz to malutka stłuczka i też jakoś mnie nie zatrzymywali czy coś w tym stylu.
Pozdrawiam
  
 
:wiście, że musi być homologowany.
Homologacja źródła światła, a jego rozmieszczenie, to
dwie różne rzeczy.