| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kubaso szayowóz warszawa | 2006-02-19 14:12:20 Jeśli ktoś by miał instrukcję do tego wałka to bardzo bym prosił i oczywiście czy ten wałek do czegoś się nadaje |
mysza127 Gliwice | 2006-02-19 14:26:05 Jezdzilem na tym walku,polecam do Kjs , walek ma mocny dol i dosc wysoko sie kreci .Walek wymaga dobrego gaznika i bredy. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2006-02-19 14:26:39 Zalezy do czeo chcesz. Armata miał taki (a raczej ireco 7 (kopie 760)), śmigałem u niego na prawym przez prawie cały sezon na takim wału. Hmmm, typowy wąłek na górę moim zdaniem. Silnik "żył" przy 5-6 tyś obr. Dół mi się nie podobał. Zresztą niech wypowiedza się inni;] Po przesiedce na 555 śmigało się nam zdecydowanie lepiej;] |
kubaso szayowóz warszawa | 2006-02-19 15:20:58 mam wydech wupexa, 8,5mm głowice,koło do wieńca gażnik wypolerowany czy coś jeszcze zrobić?? Lud mówi żebywrzystkie pieniądze pakowadż w głowice... |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2006-02-19 15:33:08 Głowica głowicą... Układ zasilania: Air-fuel feed system;] |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2006-02-19 15:42:26
|
kubaso szayowóz warszawa | 2006-02-19 15:46:46 mam serje pierścienie pali na Vpover racing chociaż na 98też odpali jak się zatankuje na dobraj stacji |
kubaso szayowóz warszawa | 2006-02-19 15:51:15 mam taki drobny sekret bo am tłoki od 700ccm które są jakieś 4mm opuszcone na swożniu więc w żeczywistości mam komore jak przy 4,5 mm głowicy |
dziqus | 2006-02-19 16:09:51 masz wieksza niz przy 4,5mm |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2006-02-19 17:01:42 najlepiej zrób z tego 900 co sie będziesz cackać |