| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-02-14 23:39:13 Jak myślicie, czy dwustopniowe turbodoładowanie w 2.0 DOHC ma sens? Zastanawiam się czy małą wrzucać bo powyżej 2krpm już i tak chyba duża dmucha .
A może zapodam dwie duże - słyszeliście o jakim Bi-turbo na silniku R4? Jeszcze tylko musze rozpracować system zaworów w wydechu i dolocie co wymaga namierzenia wszystkich zakończeń przewodów podciśnieniowych .
A teraz poważniej - widzieliście kiedyś takie uszkodzenie? Duża:
i mała:
Obie dmuchawki wymieniam na gwarancji. Luz na osi to one mają i owszem, zastanawia mnie jednak mechaniczne uszkodzenie łopatek wirnika obu sprężarek. Mnie to wygląda jakby ktoś sypnął śrubkami w dolot za filtrem już ofcoz, co sie wydaje mało prawdopodobne raczej . Chyba raczej nie jest możliwe, żeby tak same z siebie się rozleciały i to jeszcze obie na raz .
Co myślicie? Bo nie daje mi to spokoju jeszcze bardziej niż sterowanie przepływem strumienia spalin i powietrza w tych wszystkich kanałach . |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-02-14 23:41:20 może właściciel się napalił na jazdę ala dragi - zero filtra i mu coś zassało, albo wada materiałowa po prostu |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2006-02-14 23:47:35 wystarczy ze sie jedna łopatka ukruszy |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-02-14 23:50:04 Właściciel sie raczej na nic nie napalał bo to kilkumiesięczna 535d na gwarancji więc to raczej odpada. Szczegolnie, że do wyjęcia filtra w większości nowych Beemek trzeba rozebrać pół silnika - jak koles by sie sam do niego dobrał to ma mistrza . |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2006-02-14 23:50:56 nogdy nie wiadomo czyja to buma ![]() |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-02-14 23:58:52
No ale żeby w obu? Sposób połączenia w prawdzie by na to pozwalał ale ta "pierwsza w łańcuchu" musiałaby chyba dmuchać do tyłu . Poza tym zastanawia mnie fakt uszkodzenia tylko tych bardziej wysuniętych łopatek w małej sprężarce .
![]() |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-02-15 00:08:42 Nie no, strefe to sciągne tam na inne okazje - długo by opowiadać . |
Peyo125 F&F Sympatyk Smok Wawelski © & Janosik | 2006-02-15 09:21:29
O ! I wujek Pomarańcz wszystko Ci wyjaśnił w sposób (chyba) bardzo zrozumiały
Przeszłość jest jasna , przyszłość to ORANGE
Pozdro.P. |
evilone F&F Sympatyk Krowa126 ETG Toruń | 2006-02-15 16:09:49 Rejs, ty se lepiej musk uturbnij |
Lisu F&F Sympatyk Volvo V40 Włocławek | 2006-02-15 17:50:16 On juz uturbinowal se mozga dlatego ma takie a nie inne podejscie do swiata ![]() |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-02-15 18:30:44 a gdzie polecialy te elementy lopatek |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-02-15 19:52:28 to tez pytanie dla exepertów.....kryminalnych ![]() |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2006-02-15 22:10:08
No i to też mnie zastanawia - zmieliło je na pył niby (skoro nie dotarły do tych głebiej)? Poza tym nie mogły się rozlecieć wirniki w obu na raz, a nie bardzo widzę możliwość, żeby z jednej fragmenty przeleciały do drugiej. Chociaż musze to jeszcze przeanalizować. Dzisiaj nie zdążyłem się temu przyjrzeć bo w pip roboty było ale może coś na fotkach w necie albo lepiej jakiś przekrój/schemat z krótkim objaśnieniem sie znajdzie .
Sam silnik wygląda tak:
Więcej fotek >> TUTAJ << [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-02-15 22:13:12 ] [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-02-15 22:15:44 ] |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2006-02-15 22:22:29
zdejmijcie głowice a sie dowiecie |