| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MAJER MAZDA 323 GTX TURBO Stalowa Wola | 2006-02-14 17:07:25 Witam przegladałem własnie tematy odnosnie swapów silnika , lecz nie do końca wszystko wiem chciał bym sie was poradzic . A wiec pzrzejde do rzeczy mam silnik 1.8 16V 105km, chce zrobic Swapa na 1.8 16V XR3i 130km .Czy sa jakies powazne problemy z monatarzem tego silnika oraz z podłonczeniem elektronki oraz mocowaniem silnika.Prosze was o rade pozdrawiam |
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2006-02-14 17:14:12 nie znam sie ale chyba lepiej już 2.0 z RSka wsadzić....... |
kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2006-02-14 17:25:12 silniki z zewnatrz sa takie same roznice sa w "srodku"
wiec problemow ze cos nie pasuje nie powinno byc |
MAJER MAZDA 323 GTX TURBO Stalowa Wola | 2006-02-14 17:28:39 a jak chłopaki jest z elektronika sa jakies problemy? |
kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2006-02-14 17:39:35 skoro sa inne walki m.in. to i sterownik moze byc potrzebny od 130km |
MAJER MAZDA 323 GTX TURBO Stalowa Wola | 2006-02-14 17:42:50 myślałem rózniez nad silnikiem RS2000 lecz nie zmiesciłbym sie w wydatkach narazie starczy mi XR3i poztym te silniki xr3i jak i ten mój obecny mozna niezle razsowac i bardzo zdatne sa na uturbianie ![]() |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2006-02-14 17:51:20 komp jest inny: wieksze wtryski i wycinka wyzej. |
MAJER MAZDA 323 GTX TURBO Stalowa Wola | 2006-02-14 17:53:58
komputer tez jest.. cały osprzet. W sumie boja sie najbardziej tej elektroniki az mnie ciarki przechodza na mysl o tym ze to mam podpiac.Szkoda ze nie znam nikogo kto by mi potpioł ta elektornikę i pomugł w zrobieniu swapa Piszcie jeszcze każda rada wasza jest cenna Pozdrawiam
[ wiadomość edytowana przez: MAJER dnia 2006-02-14 18:24:19 ] |
MAJER MAZDA 323 GTX TURBO Stalowa Wola | 2006-02-15 16:02:49 i mam jeszcze jedno pytanko.Bo sie nieorjentuje w tych sparwach jesli wymienie silnik to musze wymienic dowód rejestracyjny na nowy,czy juz nie trzeba tak zrobic poniewaz silnik słyszłem ze taraz jest tylko czescia wymienna i nie trzeba wyrabiac nowy dokumentow.Jak to jest naprawde prosze o odpowiec na to pytanie.Zgóry dziekuje pozdrawiam![]() |
beniobb Sympatyk FEFK RS 2000 Bielsko-Biała | 2006-02-15 16:06:10 silnik traktujesz jako normalna czesc zamienna wiec nie trzeba zmieniac dowodu!! powodzenia ze swapem
|
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2006-02-17 01:00:26 Jak chcesz robić SWAP'a, to wsadź 2.0. Jak chcesz 130kucy i mninimum kosztów, to zmień u siebie 3 elementy. Nie widzę potrzeby wymiany silnika. Wyminiasz kompa, wałki i coś tam jeszcze... musisz poszukać, pisałem już nie raz co trzeba, razem z oznaczeniami kompa 130KM. Nie będziesz miał np. natrysku na denka tłoków, al tak naprawdę nie będzie Ci to potrzebne do szczęścia. Silnik i tak nie jest specjalnie wysilony. Os ludzi, którzy to robili wiem za to, że musisz się liczyć z brakiem momentu przy niskich onbrotach. Coś zaczyna się dziać dopiero wyżej... |