| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kielkac | 2005-08-11 10:08:57 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:45:08 ] |
dan-cnc LOB WETERAN Opel Omega 3.0 sedan Nakło | 2005-08-11 12:05:16 wcześniej miałem omę z takim silnikiem jak Ty i instalacją gazową
silnik zaczął wariować na obrotach i nawet potrafił przerywać w czasie jazdy oczywiście jak był ciepły działo się tak tylko na gazie na benzynie było ok... co się okazało przewody wysokiego napięcie miały przebicie po zrobieniu przewodów wszystko wróciło do normy... może w przewodach jest problem...
|
kielkac | 2005-08-11 12:32:26 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:45:26 ] |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2005-08-11 19:08:10 wymień czujnik temperatury silnika ( obok alternatora) i po kłopocie
, koszt ok 25.- |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-08-11 19:21:58 Ano ... i popatrz tu. |
kielkac | 2005-08-11 20:53:49 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:46:03 ] |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-08-11 21:12:10 No cóz to odpadam w przedbiegach. Z gazu znam tylko ten z kurka
... a może powietrze fałszywe się zakrada ... |
kielkac | 2005-08-11 21:38:03 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:46:30 ] |
seweryn80 LOB MEMBER Opel Omega B 2,5 v6 Będzin | 2005-08-11 22:28:54 Ja mam to samo ale mam jeszcze inne podejrzenie zbyt duży pobór prądu przez rozrusznik i brak go na cewce taki jak powinien być, Bo jak zaczyna kręcić to tak jak by trochę ciężko miał ruszyć i jest to bardziej widoczne a raczej słyszalne jak jest ciepły, gaz i benzynka takie samo zachowanie. [ wiadomość edytowana przez: seweryn80 dnia 2005-08-11 22:30:15 ] |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2005-08-13 09:35:51 Zauważyliście jedną podstawową prawidłowość?
że w autach zasilnach gazem ZAWSZE są problemy z rozwiązaniem przyczyny awari auta. W przypadku normalnego zasilania da się wszystko i prosto zdiagnozować. A tak to może krokowy się zapchał (ja w życiu nie rozbierałem i nie czyściłem a niektóre miały grubu ponad 200 tys) a to może v-powera, nowe kableki co 6 miechów itp itd. Ja bym zaczął od podstaw. Silnik działa bo ma paliwo-powietrze-prąd gdy któregoś z tych czynników barkuje jest problem. W twoim przypadku masz problem z dawką paliwo-powietrze na ciepłym. Tak sądze, albo za uboga albo za bogata i auto nie jedzie. ...lub gdzieś, które z urządzeni lub kabli po nagrzaniu nie przewodzi prądu. Ja zaczołbym szukać od strony inastalki gazowej. Może podczas montażu kabel zmienił swoje miejsce, np znalazł sie bliżej ognisk ciepła itp itd. Jeśli chodzi o mieszankę to przywróć ustawienia fabryczne odłącz inastalkę gazową, wszystkie emulatory.Pojeździj może błyśnie check i masz problem z głowy. Tak bym zrobił zanim wymieniłbym cokolwiek. |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2005-08-13 10:29:56 ja miałem podobny problem. Na zimnym palił rewelacyjnie, ale po nagrzaniu była dupa. Do tego stopnia, że musiałem czekać aż wystygnie
Wiecie co pomogło... regulacja idle stop screw... czy jak to tam zwał |
Szarbia Ford Sierra Powiat Wolomin | 2005-08-13 13:24:25 Kiedys, w innym moim aucie, gdy zle chodzil na cieplo okazalo sie, ze padla sonda lambda. |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2005-08-13 17:19:54 Co do wartości rezystancji cewki zapłonowej to
looknij na link. Rezystancja cewki zapłonowej. Najpierw zapisać jako pliczek i dopiero pliczek przeglądać. Explorer pomniejsza i nie widać dobrze literek. [ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2005-08-13 18:15:52 ] |
siarka omega a kombi Płock | 2005-08-18 17:07:54 kielkac
A nie wywaliło ci kiedyś klapy antystrzałowej? Podaj jaką masz elektronikę przy LPG [ wiadomość edytowana przez: siarka dnia 2005-08-18 17:11:31 ] |
kielkac | 2005-08-18 17:13:52 [ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:47:40 ] |