-

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:45:08 ]
  
 
wcześniej miałem omę z takim silnikiem jak Ty i instalacją gazową
silnik zaczął wariować na obrotach i nawet potrafił przerywać w czasie jazdy oczywiście jak był ciepły działo się tak tylko na gazie na benzynie było ok...
co się okazało przewody wysokiego napięcie miały przebicie po zrobieniu przewodów wszystko wróciło do normy...

może w przewodach jest problem...
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:45:26 ]
  
 
wymień czujnik temperatury silnika ( obok alternatora) i po kłopocie
, koszt ok 25.-
  
 
Ano ... i popatrz tu.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:46:03 ]
  
 
A może analogicznie do problemów w astrach z cewką (po rozgrzaniu: dupa - konieczna wymiana), coś z zapłonem?

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
No cóz to odpadam w przedbiegach. Z gazu znam tylko ten z kurka
... a może powietrze fałszywe się zakrada ...
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:46:30 ]
  
 
Jeżeli to byłoby to, to rzeczywiście mierzyłem oporności do diagnozy (uzw. wtórne). Ale za cholerę teraz nie pamiętam jakie wartości powinny być.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Ja mam to samo ale mam jeszcze inne podejrzenie zbyt duży pobór prądu przez rozrusznik i brak go na cewce taki jak powinien być, Bo jak zaczyna kręcić to tak jak by trochę ciężko miał ruszyć i jest to bardziej widoczne a raczej słyszalne jak jest ciepły, gaz i benzynka takie samo zachowanie.

[ wiadomość edytowana przez: seweryn80 dnia 2005-08-11 22:30:15 ]
  
 
Kielkac, obejrzałem avi i taka rzecz przychodzi mi na myśl, może to zasierający się na ciepło regulator wolnych obrotów?
Nie wiem jaka w Twoim silniku jest jego konstrukcja, ale w trakcie gaszenia zawór się zamyka, a po przekręceniu ponownym stacyjki otwiera się o wielkość zależną od temp. silnika.
Może się nie otwiera, albo jak mówi Prowo to cewka.

Swoją droga podobny temat był już wałkowany odnośnie omy B, ale brak było zakończenia historii.
  
 
Zauważyliście jedną podstawową prawidłowość?
że w autach zasilnach gazem ZAWSZE są problemy z rozwiązaniem przyczyny awari auta.
W przypadku normalnego zasilania da się wszystko i prosto zdiagnozować.
A tak to może krokowy się zapchał (ja w życiu nie rozbierałem i nie czyściłem a niektóre miały grubu ponad 200 tys) a to może v-powera, nowe kableki co 6 miechów itp itd.

Ja bym zaczął od podstaw. Silnik działa bo ma paliwo-powietrze-prąd gdy któregoś z tych czynników barkuje jest problem.

W twoim przypadku masz problem z dawką paliwo-powietrze na ciepłym. Tak sądze, albo za uboga albo za bogata i auto nie jedzie. ...lub gdzieś, które z urządzeni lub kabli po nagrzaniu nie przewodzi prądu.

Ja zaczołbym szukać od strony inastalki gazowej. Może podczas montażu kabel zmienił swoje miejsce, np znalazł sie bliżej ognisk ciepła itp itd. Jeśli chodzi o mieszankę to przywróć ustawienia fabryczne odłącz inastalkę gazową, wszystkie emulatory.Pojeździj może błyśnie check i masz problem z głowy.
Tak bym zrobił zanim wymieniłbym cokolwiek.
  
 
ja miałem podobny problem. Na zimnym palił rewelacyjnie, ale po nagrzaniu była dupa. Do tego stopnia, że musiałem czekać aż wystygnie

Wiecie co pomogło... regulacja idle stop screw... czy jak to tam zwał
  
 
W astrze pomagało gdy na ciepło otwierało się maskę i przez chwilę groźnym wzrokiem patrzyło na silnik.
Nie zaszkodziło też energicznie pogrozić palcem.

Co oczywiście znalazło swoje uzasadnienie po dojściu do sedna problemu

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Kiedys, w innym moim aucie, gdy zle chodzil na cieplo okazalo sie, ze padla sonda lambda.
  
 
Co do wartości rezystancji cewki zapłonowej to
looknij na link.

Rezystancja cewki zapłonowej.

Najpierw zapisać jako pliczek i dopiero pliczek
przeglądać. Explorer pomniejsza i nie widać dobrze literek.

[ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2005-08-13 18:15:52 ]
  
 
też mam problem z moją omą na benzynie był na regulacji po wymi9anie filtrów, ale to jeszcze nie to na benzynie dławi sie nie wchodzi na wysokie obroty a na gazie jest ok.
  
 
kielkac
A nie wywaliło ci kiedyś klapy antystrzałowej?
Podaj jaką masz elektronikę przy LPG

[ wiadomość edytowana przez: siarka dnia 2005-08-18 17:11:31 ]
  
 


[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2006-05-14 22:47:40 ]