[S] 126p 899 abarth

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Do sprzedania moja padaka. Kilka danych:
Rok 1993. OC do polowy marca, przeglad do czerwca (pisze z glowy, wiec moze nie byc dokladnie )

- silnik 899 z pucharowego cc trofeo, przejechane niecale 200km na nowym oleju (valvoline vr1 racing 10w60), nowe swiece, nowe przewody zaplonowe; silnik przygotowywany przez rorally, tutaj dane silnika

- 4x bilstein, sprezyny z trucka diesela, gumy w sprezynie, haltpasy, resor 10cm z dodatkowym piorem

- Hamulce: przod - tarcze ze 125p, tyl - przednie cylinderki + szczeki ferodo; hamulce skladane w sierpniu 2005 na nowych czesciach

- klatka, kubly: bimarco c i speed I , 2xschroth 2" 3pkt,

- kiera 32cm z naba + przedluzka 85mm,

- wylacznik pradu,

- obrotek lumel do 8000,

- wskaznik temperatury

- 2 komplety kol - lato i zima ( w tym 2 nowki profil inga kupione niedawno od race_d)

- szpilki + dystanse

- 2 tylne klapy (lekka i super lekka )

- czesci silnika i skrzyni biegow ( ltoki, korby, miska, przelozenia skrzyni, obudowa, lozyska itp...)

- tylne szyby z plexy (mam tez zwykle-tylna ogrzewana )

- ogrzewanie z bisa

- technicznie nie ma nic do zarzucenia, jezdzi, skreca, hamuje ale zaczyna go na progach ruda chwytac - powierzchowna rdza, nie ma dziur, mocowania wahaczy i resora sa dobrze zrobione i nie ma obawy ze cos odpadnie

Od siebie dodam, ze NIE JEST to dobre auto do jazdy na codzien, chyba ze nasz wujek/tata/dziadkek ma stacje paliwowa
To jest silnik a-grupowy, wiec ma swoje humory:
-nie lubi jezdzic ponizej 4000 obr.
-nie lubi malo palic (jezdzony tylko na vpower 99+)
-lubi skrzynie o krotkich przelozeniach
ale po spelnieniu jego zachcianek odwdziecza sie osiagami
Nie zdarzylo sie zebym nie dojechal do mety, czy stanal gdzies na drodze. Z prawie kazdych zawodow wyjezdzalem z pucharkiem. Nie wygralem nic tylko jak startowalem w dziwnej klasie >700ccm no i jak rozwalilem skrzynie i jechalem bez dwojki

Sprzedaje tylko dlatego ze kupilem nowego dupowoza i nie stac mnie na utrzymanie dwoch fur.


Cena: hmmm.... 3000.

Aha, dane kontaktowe w profilu

Fotki: tutaj - sprzedaje bez rekinowek.



[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2006-02-07 08:08:53 ]
  
 
kolejny MIENTCZAK
  
 
Ssij
  
 
pochawl sie co kupiles a my ocenimy kto bedzie ssac
  
 
weeezzz za 3 tysiace to ja moja 900tke bym puscil od reki...a tu takie padlo...
  
 
Cytat:
2006-02-06 12:01:06, ulik87 pisze:
weeezzz za 3 tysiace to ja moja 900tke bym puscil od reki...a tu takie padlo...



  
 
a jest z turbem? bo jak bez turba to max 500 mozna dac
  
 
500 to z turbem i normalnym silnikiem..a nie jakies nedzne 900...jaby bylo 1,2 to w porywach 500...a tak 300 dam i znaj me dobre serce

a tak powaga...zapomnij o 3k..to juz tak widac jest ze malec to malec co by tam nie mial jak sie juz czlowiek w to wladowal to do konca trzeba z podniesiona glowa jezdzic..albo w czastki pchnac..

[ wiadomość edytowana przez: ulik87 dnia 2006-02-06 12:44:01 ]
  
 
Cytat:
2006-02-06 12:34:38, ZoLt4R pisze:
a jest z turbem? bo jak bez turba to max 500 mozna dac



Ciii, bo znowu ktos w komentarzach na hodze napisze ze oszukuje, bo mam "dyskretne turbo"
  
 
Ja mysle ze wiecej kasy wezmiesz jak sprzedasz motor osobno albo np. zamienisz sie z kims na seryjna 900.

PS. Odezwe sie dzis albo jutro w sprawie pirellek...
  
 
Spoko, jest opcja ze sprzedam go z seria 903. Jestem na etapie dogadywania sie co do zamiany silnikow - kojarzycie zielona 900 centralna? Byly foty nie tak dawno... - tam sie chyba nada ten silnik, nie?
  
 
Bedzie w sam raz Tylko skrzynie krotka (sam dyfer od Kaluzy) zalozcie jak ma smigac w KJSach.
  
 
Z tego co wiem to ma tam przelozenie 5.45 czyli najkrotsze dostepne
  
 
Bardzo ciekawe zjawisko można tutaj zaobserwować.
Jak mnie uczyli to mowili,ze chorob niedostaje sie w tych najsilniejszych mrozach tylko podczas odwilzy.Jakis NIEZNANY wirus zaatakowal polske i to forum.

Virus przyniosl nazwe: wyżeracz swapów
  
 
No dokładnie.
Znam takiego jednego który zmienia naklejki z szukam sponsora na Sprzedam.
Taki wisniowy w chromie...
Zachciało sie ludziom zmieniac klase z 903 na wyzsza...
 
 
bart322:
Zamien sie na silniki, dam Ci moja seryjna 899

Btw, ile Ci palil ten silnik ?
  
 
Poszedl priv.
  
 
Wspominalem juz ze zalezy mi na czasie?
  
 
Za drogo.
  
 
Jak za drogo to zaproponuj cos od siebie, proste.