Cena vs jakość głośników?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak zwykle lamerskie pytanie (w temacie audio jestem laikiem) do tych co się na rzeczy znają, a mianowicie:
co lepiej gra (nie jestem audiofilem ma czysto grać, i przy dodawaniu basu nie harczeć) głośniki dwudrożne, trójdrożne, czy zestaw z gwizdkami.
Z tego co obserwuję na aukcjach oraz z dyskusii w archiwum wynika, że dobre firmy to: Pyle, Hertz, zaś nie za dobre to Boschmann, Hanssen i tu moje pytanie czy dajmy na to lepiej kupić głośniki Pyle za ok 100-130zł (dwu, trzydrożne), Hertz 170zł czy cały zestaw Boschmann ze zwrotnicami za 130zł? Co sądzicie o głośnikach firmy Pionreer i Helix bo znalazłem dużo ma e-Bayu a nie wiem czy dobre.

NA ogół cena idzie w parze z jakością. Czysto to może i będzie ale to już nie 100 zł. Najważniejsze to wygłuszenie drzwi i solidny montaż. Oczywiście zestaw tylko odseparowany. Jeżeli się nie znasz to zastanów się ile chcesz wydać na sprzęt a może warto oddać samochód do warsztatu car audio.A i jeszcze jedno sprzęt gra tak jak jego NAJSŁABSZE OGNIWO. Nawet głośniki za 1000 zł zagrają źle jak je włożysz w miejsce standardowych bez wygłuszenia i dobrego montażu.

swieta racja, wygluszenie i solidny montaz !!!!
a jesli chodzi o glosniki to ja stawiam na JBL ale one raczej nie sa atrakcyjne cenowo.... no ale dzwiek idzie w parze z cena....

A co sądzicie o głośnikach blaupunkt GTx 172 16cm za około 110zł para?

http://allegro.pl/show_item.php?item=85207404

Są to głośniki dwudrożne, w zaskakująco (a może nie?) niskiej cenie zważywszy na w miarę uznaną markę.

Czyli jak ma dobrze grac to musi drogo kosztowac, wszelkie kompromisy są niemożliwe czy się mylę?

Cytat:
2006-02-14 23:44:15, typxx pisze:
Czyli jak ma dobrze grac to musi drogo kosztowac, wszelkie kompromisy są niemożliwe czy się mylę?