Pytanie w sprawie pompy wodnej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam takie pytanie ubywal mi plyn chlodniczy pojechalem do znajomego mechanika powiedzial mi ze to pompa wodna wiec kupilem nowa firmy GRAF zalozylismy ja i wlalismy plyn do chlodnicy i zaczelo z nie kapac ale po uruchumieniu silnika po 2 minutach zmniejszalo sie i przestalo i pozniej nic nie kapalo.nie wiem wlasnie czy pompe mi on zle zalozyl czy jest zepsuta czy musialo sie cos w niej wyrobic po wlaczeniu jej i dlatego cos sie troche wylalo boje sie ze poczasie moze sie lac znowusz

z groy dzieki za opowiedz
  
 
Szkoda, że nie napisałeś o jaki chodzi silnik. Objawy są takie jakby ciekło spod uszczelki pod głowicą w 1.6 16V. Jak jest zimny to cieknie a jak sie rozgrzeje przestaje. Powodem jest rozszerzalność cieplna głowicy, która doszczelnia się jak jest gorąca. Miałem już taki przypadek i też najpierw wymieniłem pompę.
  
 
Docencik -> wystarczy czasem dobrze zerknac

DANE POJAZDU:
posiadany pojazd: escort kombi
rok produkcji: 1996
silnik/moc/kolor: 1,6 16v
  
 
sorki zapomnialem podac to jst 1.6 v16 96rok
  
 
No racja. Nie spojrzałem po nicku. Ale to co napisałe może być prawdą zwłaszcza, że zgadłem o jaki silnik chodzi.
  
 
to juz niew wiem co to jest lecialo prosto z pompy to czy moze byc uszcelka pod glowica? w tamtej pompie tez mi ceklo ale na postoju jak pojedziilem torche to nie sam nie wiem co juz robic
  
 
mialem w pazdzierniku 2005 ten sam problem...
lalo sie na rozgrzewajacym sie silniku, jak sie zagrzal to mozna bylo jezdzic bez konca...
mechanior tez mi wymienil pompe ( 300 zeta) :-/... a potem uszczelke...
otoz dojrzec jest bardzo trudno skad sie leje, u mnie sie lalo z nad pommpy wody, z pod uszczelki ofkoz. bryzgalo na pasek osprzetu i mi sie alternator slizgal i piszczal pasek....
1.8 16V 1992. 170.000 km
pozdr. Arko

ps. moja rada rozbierz osprzetu na tyle duzo zeby dojrzec skad sie leje.
pompa wody koszt 300.
uszczelka nawet 500.
warto ktoras kwote zostawic w kieszeni
  
 
pompa SKF, około 200pln, bardzo dobra