Inspekcja oleju jak bumerang

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Napewno Marcin skasuje ale muszę zaryzykować.
Wymieniłem dziś olej i chciałem skasować inspekcję siadłem więc do kompa przeczytałem cały wątek wydrukowałem schemacik wtyczki i co du.....a
Zwarłem jak napisane 7 i 19 włączyłem zapłon poczekałem i nic
była mowa o kolejności zwierania najpierw 7 potem 19 nic 19 potem siedem nic 7 potem masa nic świeci dalej szlag mnie trafia bo miało być prosto. Może w dieslach jest inaczej? A jedyna rzecz jaką nie zrobiłem zgodnie z opisem to żaróweczka nie miałem 5W tylko 10 ale czy to ma jakiś wpływ?
  
 
Ja zrobiłem tak próbówka w gniazdo nr 7 wtyczka od próbówki na masę (upewnij się że dotykałeś czegoś co ma masę na 100%) następnie zapłon na kontrolki poczekałem chwilę i wszystkie zielone kontrolki pięknie się zaświeciły.
  
 
robiłem tak nic nie dało dalej świecą
  
 
ta ja sie dołącze aby skasować inspekcje należy styk podłączyć przez diode(chodzi o 0.6 v spadku napięcia) oraz przygotować auto do odpalenia tzn rozbroić wszystkie zabezpieczenia np.immobilajzer
  
 
masz na myśli taką świecącą diodę?
  
 
z taką nie próbowałem ale zwykłą prostowniczą wystarczy podłączyć
  
 
a jest róznica którą stroną się podłaczy bo dioda puszcza tylko w jedną stronę
  
 
musisz podłączyć w tą odpowiednią strone czyli w kierunku od 7 do masy
  
 
czyli kabel od 7 do + w diodzie a minus z diody do masy albo do 19?
  
 
ta
  
 
z diodą też nie kasuje!!!!
  
 
no to coś źle robisz
  
 
wkładam w 7 od siudemki kabelek do + w diodzie od minusa z diody do 19 wsiadam do auta przekręcam kluczyk czekam 20 s nie gasną odłanczam od masy czekam 20 s podłanczam i dalej swieci czerwone wiec jak można inaczej?
  
 
a skąd wiesz gdzie jest plus w diodziezreszt ato bez znaczenia pewnie prubowałeś w obie strony
  
 
podłaczyłem w szereg miernik i wykazało wtedy napiecie 0,6v
  
 
chyba oślepnę od tej czerwieni albo trafię do zakładu zmkniętego a być może do serwisu BMW szkoda że nie rozwiązaliśmy problemu może ktoś będzie miał podobny kłopot
  
 
nie od razu do serwisu w pierwszym lepszym warsztacie elektromechanicznym powinni ci sciagnac inspekcje.mnie to kosztowalo wraz z inspekcja roczna 10zł te wszystkie zabiegi nie sa warte zachodu za 10zł...w koncu jestes wlascicielem BMW pozdrawiam.
  
 
Też miałem troszkę problemów z kasowaniem inspekcji. W przypadku mojego auta skasowanie w/w nastąpiło po przekręceniu kluczyka w pozycję "jak do jazdy" i zwarcie pinów 7 i 19 przez wcześniej przygotowany kabelek. Udało mi się to za 4-tym razem. Okazało się, że przyczyną wcześniejszych niepowodzeń były delikatnie zaśniedziałe styki w gnieździe diagnostycznym (zauważ, że jedynie obramowanie i kilka pasków wewnątrz każdego pina jest metalowe). Proponuję więc najpierw oczyścić obramowanie pinów 7 i 19, następnie przekręcić kluczyk w w/w pozycję a potem dotykając oczyszczonych miejsc zewrzeć piny 7 i 19, odczekać ok. 10 sek. i powinno być gotowe. U mnie po kilku sekundach zwarcia słychać było jakiś bliżej nieokreślony i cichy dźwięk.
  
 
brudne styki odpadają w kabelki w szeregu miałem wpięty miernik i prąd ptrzepływał bo miernik pokazywał a ten blizej nie określony dźwięk też u mnie był słyszalny tylko kontrolki nie pogasły i dalej oślepia mnie czerwony blask
  
 


ja również u siebie skasowałem dopiero po kilku podejsciach, kwestia cierpliwości