MotoNews.pl
  

Odcięcie paliwa powyżej 4500 obr.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć gazownicy.Mam sekwencję w omci b od października i problem z nia od zimy. Teraz gdy silnik jest zimny czy nawet dobrze rozgrzany jest mułowaty. A do tego dochodzi nastepna niespodzianka powyżej 4500 obrotów następuje jakby odcięcie paliwa ( na benzyna i lpg)Po jakimś czasie siadł mi czujnik położenia wałka rozrządu który już mam i wymienię.Czy ten czujnik ma jakiś wpływ na te usterki.Co mam zrobić by bestia była BESTIĄ
  
 
Cytat:
2006-02-23 23:38:28, karino72 pisze: A do tego dochodzi nastepna niespodzianka powyżej 4500 obrotów następuje jakby odcięcie paliwa ( na benzyna i lpg)Po jakimś czasie siadł mi czujnik położenia wałka rozrządu który już mam i wymienię.Czy ten czujnik ma jakiś wpływ na te usterki.


Po prostu Twoja omka wchodzi w tryb serwisowy (odcięcie pow. 4500 + świecący check) na skutek poważnego błędu w układzie elektronicznym silnika. Raczej nie ma to związku z LPG a jeśli siadł czujnik to zapewne właśnie jego wina - objawy raczej się zgadzają. Po wymianie czujnika powinno wrócić do normy. Jeżeli chodzi o czujnik to raczej polecam oryginał i wymianę z gwarancją bo tanie podróbki wystarczają zazwyczaj na krótki okres. Możesz zczytać błędy samodzielnie:
http://www.vectraklub.pl/porady/20-wywolywanie_kodow_usterek.htm
wtedy upewnisz się co jest powodem wchodzenia auta w tryb serwisowy.
  
 
Dzisiaj wymieniłem czujnik i wszystko wróciło wreszcie do normy.Dzięki za pomoc.Pozdrawiam