MotoNews.pl
  

Jak podłączyć "centralny zamek"?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem, że różne ciekawe wątki są o tej tematyce ale nie znajduję tam odpowiedzi na mój problem. Zamoontowałem alarm z sterowaniem centralnym zamkiem minusem. W eskorcie mam pseudo centralny tylko sterowany kluczykim. Kluczyk otwiera i zamyka drzwi. Jak pożenić te dwa rozwiązania? O ile mi wiadomo zastosowanie przekaźników jest możliwe, tylko jak? Jeśli zastosuje przekaźniki, to czy dalej będę mógł otwierać kluczykiem?
  
 
jak najbardziej będziesz mógł urzywać kluczyka po podłączeniu sterownika z centralnym
a co do połączenia sterownika z centralnym to poprostu wepni się w wiązke centralnego idącą do drzwi i po kłopocie
  
 
Także mam centralny, ale w kluczyku i chciałem sobie taki na pilota zrobic wiec u mnie to kwestia jednostki centralnej i pilotow -chyba, myślałem nad tym ale powiem szczerze niezabardzo intensywnie, z drugiej strony lepiej jest nieuzywac kluczyka i tylko jednym przyciskiem otwierac bryke.

  
 
Też zastanawiam się nad założeniem sterownika do mojego centralnego zamka. Na alegro jest sterownik do fordzika za 105 zł. Za dodatkowe 35 zł sprzedawca dodaje siłownik do tylnej klapy (6kg) z okablowaniem. Mam mały dylemacik, bo nie wiem czy dam radę sam to wszystko zamontować. Może zrezygnował bym z tego siłownika ale fajnie by było gdyby była sygnalizacja zamknięcia kierunkami. A jak mówi klubowicz "GALOWY" o podpięciu pod drzwi domyślam się, że tej sygnalizacji nie będzie? A może się mylę ?
  
 
Cytat:
2006-02-11 13:37:46, xymoxjim pisze:
...Może zrezygnował bym z tego siłownika ale fajnie by było gdyby była sygnalizacja zamknięcia kierunkami. A jak mówi klubowicz "GALOWY" o podpięciu pod drzwi domyślam się, że tej sygnalizacji nie będzie? A może się mylę ?


można się podpiąć z centralką do wiążki wychodzącej na drzwi kierowcy a z kabelkami do kierunków do wiązki wychodzącej ze skrzynki przekaźników. Ja tak przynajmniej zrobiłem
  
 
dokładnie
ewentualnie na kolumnie kierowniczej poszukać kabelków od awaryjnych




[ wiadomość edytowana przez: galowy dnia 2006-02-11 14:06:19 ]
  
 
Cytat:
2006-02-11 13:55:45, pierzo pisze:
można się podpiąć z centralką do wiążki wychodzącej na drzwi kierowcy a z kabelkami do kierunków do wiązki wychodzącej ze skrzynki przekaźników. Ja tak przynajmniej zrobiłem



To faktycznie, że mniej zachodu z tym jest. A te kierunki podłączyłeś od świateł awaryjnych ? Jak znaleźć te kabelki ?
  
 
Przepraszam ale wyprzedzacie moje pytanka Dzięki
  
 
panowie po pierwsze to schematu zamiany "minus" na "plus" poszukajcie było setki razy
kierunki podepnij zależnie od tego czy masz jedno czy 2 wyjścia z centralnego albo pod awaryjne albo pod każde osobno.
najłatwiej zrobić to pod kierownicą na kablach od zespolonego.
właściwych kabli szukasz próbnikiem
centralny ma 4 kable przy masterze:
stały +
stały -
+ w pozycji zamknięty
+ w pozycji otwarty
podpinasz poprostu centralke odpowiednio do tych dwóch statnich i po zabawie

podłączenie bardzo proste sam robilem





[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2006-02-11 14:31:31 ]
  
 
Przerabialem temat dzisiaj.Kierunki to czarno bialy i czarno zielony w wiazce kolo drzwi kierowcy (lewy i prawy).Sterowanie centralnym to bialy i zolty wychodzace z drzwi (otwieranie i zamykanie).Zasilanie to czerwono zolty idacy do drzwi.Jesli chodzi o sterowanie to escort ma sterowanie PLUSEM.Uwazaj na sterownik, bo ja swoj dzisiaj zjaralem.
  
 
Dzięki POLITYK!!!
Ja myślę, że zrobię na dwóch przekaźnikach każdy po 5 złotych. Ale mam pytanie piszesz o centralce, gdzie taką kupiłeś i za ile? Też jestem z grodu Kraka i może tak zrobię.
  
 
centralka czyli moduł radiowy ten od pilotów
Ja kupiłem alarm który sterował zamkiem, poszukaj na allegro jest tego sporo.
Jakbys miał jakies wątpliwości to wal na priv

p.s. doczytałem teraz, że ty tez masz alarm sterujący minusem, czyli nie potrzebujesz nic więcej kupować poza przekaźnikami. kabelki od minusa na schemacie to właśnie te od alarmu, a plusy podpinasz do kabli od zamka.



[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2006-02-11 16:04:25 ]
  
 
no i już wszystko jasne dzieki wielki Polityk
  
 
Hm gdzie można kupić takie przekażniki czy jes to jakis konkretny model,typ,rodzaj ,o co mam pytac sprzedawcwe
NIESTETY w tych tematach jestem zupełnie zielony
  
 
zwykly przekażnik z cewką na 12v z 1 stykiem
  
 
jak kupawałem w sklepie elektronicznym, każdy sklep elektroniczny takie posiada. Mówisz, że chcesz przekażnik samochodowy dla instalacji 12 v i tyle. Koszt ok 5 zł/szt.
  
 
jak dobrze rozumiem potrzebuje dwa takie przekazniki
  
 
dokładnie
  
 
WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKIM ZA POMOC