Essi odmówil jazdy na lpg

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siema wszystkim, jade sobie na zakupy (na gazie końcówka - zbiornika) robie zakupy wsiadam do fury odpalam ruszam strzał,
jade strzał i znowu i znowu jeden za drugim. Przełączyłem na benzyne chodzi super. Przyjehałem do domu. No i zaczynam kopac pod maską -

silniczek to 1.6 16v z 93r

- oglądam świece, sćiągam kable a tam świece zalane olejem ściągłem pokrywe zaworów, wsytarłem wszysko, uszczeliniłem silikonem świece ustawiłem na 0,7 (zawsze tak było ok)
świece mają 32tys kable z 80tys
(w poniedziałem bede wymieniał kable i swiece ale zeby tak naraz sie spieprzyły to wątpie)
mogło by być coś takiego że mam wode w baku z lpg?? ile wyczyszczenie zbiorniczka kosztuje mniej wiecej?

- przy dojeżdzaniu np do skrzyżowania wysprzeglając bieg obroty spadają nawet do 400-500 i wracają do 800-900 (falują)
co może być tego przyczyną? Czytalem o czujniku polozenia przepustnicy? Jak sprawdzić czy jest dobry? Co jeszcze moze byc tego przyczyną

pomóżcie


dotychczas mam świece mc platynowe a co uważacie o tych??
LINK

[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2006-02-26 01:04:38 ]
  
 
eeee jezeli chodzi na benzynce to odrazu bym wyluczyl swiece i cala eletryke od silnika wada BRAK GAZU
po wystrzale trza by zerknoc czy cos tam sie nie spierdzielilo moze zatankowac i powinien dalej smigac niepsialec czy tankowales LPG pozniej ?
  
 
wymień filterek od gazu możliwe że jest zapchany, albo podczas strzału rozpierdzielilo się coś albo poluzowało i dostaje lewego powietrza - zaznaczam że nie jestem expertem
  
 
dolałem gazu na bp do pełna ale dalej szarpie, jutro wymienie swiece i kable, filtrpowietrza bo i tak wszystko juz ma swój przepieg. A co do filtra z gazu to jakis miesiac temu byl wymieniany na przeglądzie z gazu ale dla pewnosci sprawdze

pozdrawiam
  
 
mógł ci sie dolot rozszczelnić na łączeniu z mikserem albo klapke w filtrze tak wywaliło, że sie nie domyka. jedno i drugie sprowadza sie jak mówił kolega saqul do lewego powietrza.
  
 
nic mi nie zostaje narazie oprócz podziękowania wam za odpowiedzi i sprawdzanie pokolei jutro pozdrawiam
  
 
więc tak wymieniłem świece, kable, filtr powietrza (motorcrafty)
lewego powietrza nie dostawał. Autko nareszcie zaczęło jeździć.

Teraz tylko pomóżcie mi z tym falowaniem obrotów. Czytałem ze moze to byc od potencjometra przepustnicy, przepływomierza i czujnika prędkosci. Jak sprawdzić przepływomierz? Gdzie jest ten czujnik prędkosći pojazdu?
  
 
mi obroty falowały strasznie dopóki nie podpiąłem się pod gaz laptopem i nie ustawiłem go od nowa.
Mam instalke z BingoS
  
 
instalke mam wyregolowaną i na benzynie tez mi sie to dzieje.

Mierzyłem potencjometr przepustnicy, patrząc od przodu potencjometra pomierzyłem:



3-2 0,3 - 3,5 kOhma
2-1 3,5 - 0,3 kOhma regulowało się płynnie

ksiazka wkł podaje 0,3 do 1,5 ale ohma a nie kilo
ksiazka wkl podaje 0,3 do 1,5 ale ohma a nie kilo

ksiązka auto podaje miedzy 2-1 0,3 - 1,5k ohma
ksiazka auto podaje miedzy 3-2 3,5k - 5,5k ohma

ciekawe teraz komu wierzyc, kto podaje dobre wartosci
ciekawe jak to jest w haynes
co o tym sądzicie??





[ wiadomość edytowana przez: kiepas96 dnia 2006-02-27 17:01:46 ]
  
 
nikt nie kombinoł z tym??