Komputer skrzyni AR25 automat 2.5V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Czy któryś z kolegów wymieniał może komputer jak w tytule? Mój problem pojawił się dwa tygodnie temu podczas odwilży. Podczas jazdy pojawił się na wyświetlaczu komunikat AUTOMATIC GETRIBE i skrzynia przeszła w tryb awaryjny z którego do tej pory nie wróciła. Do tej pory skrzynia pracowała bez zarzutu,płynnie, bez żadnych szarpnień itd. Został wymieniony pozycjoner, ponieważ ze starego wylała się woda ale pomimo tego komunikat pozostał. Auto było u specjalisty od skrzyń biegów w Nadarzynie, który twierdzi, że skrzynia mechanicznie jest sprawna tylko padła elektronika i sugeruje awarie komputera sterującego. Zamówiłem taki komputer i będe wymieniał jednak czy ma to sens. Czy woda w pozycjonerze mogła uszkodzić komputer? Gdzie szukać innej przyczyny? Od czego zacząć? Czy po wymianie komputera na taki sam typ skrzynia będzie go widzieć? Może ktoś miał podobny problem i się z tym uporał? Dodam, że ręcznie zmianiając biegi rusza i jeździ bez problemów. Za wszelkie sugestie i rady z góry dziękuję.
  
 
witam

ja miałem podobnie w mv6 wyskakiwał mi bład automatik getribe
pojechałem do gości od skrzyni automatycznej powiedzieli ze trzeba wyciagac i zobaczyc co sie dzieje koszty od 1500 do 3000zł
mysle powaliło ich z góry chcą rozbierac zeby kase wyciagnac.
pojechałem do zajebistego elektryka z tech-em podłaczył i wyszło ze za duzy prad ładowania było za duze napiecie i komputer przełącza na tryb awaryjny zeby tylko dojechac do mechanika.wiec jak wyskakuje ci ten komunikat to wcale nie musi byc to skrzynia jesli jest cos nie tak z autem odrazu przechodzi w stan awaryjny zeby nie zakatowac.

ps. pojedz na odczyt błędów to wszystko wyjdzie

  
 
U mnie ten komunikat zapala się zaraz po przekręceniu kluczyka, jeszcze przed odpaleniem. Można więc chyba zbyt duży prąd ładowania. Ale chyba będe musiał podjechać do elektryka.
  
 
na tech-u wszystko wyjdzie co powoduje ten bład
  
 
Cytat:
pojechałem do zajebistego elektryka z tech-em podłaczył i wyszło ze za duzy prad ładowania było za duze napiecie i komputer przełącza na tryb awaryjny zeby tylko dojechac do mechanika.wiec jak wyskakuje ci ten komunikat to wcale nie musi byc to skrzynia jesli jest cos nie tak z autem odrazu przechodzi w stan awaryjny zeby nie zakatowac. ps. pojedz na odczyt błędów to wszystko wyjdzie




Słuchaj, a Tobie ten komunikat pojawiał się po odpaleniu silnika czy tak jak u mnie chwilę po przekręceniu kluczyka?
  
 
Jak miałeś wodę w pozycjonerze to całkiem możliwe że komp się zjarał, często tak się zdarza, handluję trochę z warsztatami od skrzyń i często mają takie przypadki.

Ale też miałem teraz inny przypadek, a mianowicie:
Sprzedałem gościowi z Warszawy automata, przyjeżdżał osobiście, skrzynia w 100% sprawna, po dwóch dniach dzwoni, że skrzynia chodzi tylko w trybie awaryjnym, na swój koszt wysyłam kurierem drugą i po włożeniu to samo, wysyłam mu kompa od tej skrzyni i to samo, gościo jedzie na diagnostykę i okazuje się że za niskie napięcia na dwóch czujnikach w skrzyni i lokalizują usterkę: zardzewiała wtyczka co się wpina w skrzynię i stąd te niskie napięcia, pojedź na kompa i sprawdź jakie masz błędy.