Ma ktoś Vectre B z silnikiem 1.8 115 KM z LPG II generacji?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Zastanawiam sie nad kupnem Vectry B w dobrej cenie (1997 rok, 1.8 16V, z Anglii, po przeróbce i opłatach max. 11.000 zł). Mam jednak pewną zagwozdkę, a mianowicie: czy ma ktoś złe/dobre doświadczenia z tym silnikiem i instalacją LPG II generacji?
Przy moim rocznym przebiegu rzędu 10-15 tyś km i prawdopodobnym okresie użytkowania 2 lat niekoniecznie sensowne z ekonomicznego punktu widzenia jest instalowanie sekwencji - koszt 3.500 może sie nie zwrócić - w tym układzie zrezygnuję z zakupu auta.
Dlatego myślę, czy II generacja zdaje w tym aucie egzamin? Z tego, co wiem, kolektor ssący jest plastikowy, więc teoretycznie (mimo mozliwosci stosowania gwizdków) trzeba instalować sekwencję, z drugiej strony kolega ma 1.6 16V i jeździ na II generacji.
Więc jesli ktoś ma opinie na temat małżeństaw 1.8 16V i II generacji LPG, dajcie znać - w sobotę jadę oglądać to auto i byłoby miło, gdybym wiedział coś wiecej o gazie. Dzieki.
  
 
Witam.
Agamek radziłbym jednak wtrysk ale na 2 generacji też można zrobić.
Mixer max. 32mm. Instalacja Landi lub Landi-Renzo. Daruj sobie gwizdki. Wejście gazu do mixera centralnie pomiędzy cylindrami jeśli dasz na kolektor przed przpustnicą.
  
 
zrob go na lcs landirenzo,chodzi bez problemow
  
 
Cytat:
2006-03-09 20:27:26, croma1 pisze:
Witam. Agamek radziłbym jednak wtrysk ale na 2 generacji też można zrobić. Mixer max. 32mm. Instalacja Landi lub Landi-Renzo. Daruj sobie gwizdki. Wejście gazu do mixera centralnie pomiędzy cylindrami jeśli dasz na kolektor przed przpustnicą.



Ile powinna kosztować taka instalacja zrobiona naprawdę "z głową" w porządnym warsztacie? Mi udało się znaleźć magika, który gotów jest założyć sekwencję w Warszawie za 2600, ale to chyba troszkę mało - w innych warsztatach chcą od 3500 w góre?
  
 
pytaj ogwarancje min 60000 ,auto po montazu ma chodzic lepiej jak na benzynie ,wtrysk min 4000 ,powodzenia