| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-03-24 13:40:28
Selektor oktanow |
Szreder Klubowy Weteran ![]() Skoda Superb Platin ... Łódź | 2006-03-24 19:12:46 Gaz najlepszy jest do zapalniczek... ![]() |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2006-03-24 19:22:39
tiaaaaa...Bogaty może Więcej |
Navi Klubowy Weteran Auto wybitnie zastęp ... Lublin / Shire | 2006-03-24 22:18:57
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele. Zacznij więc od początku czyli świece, przewody i kopułka jak mechanior radził. Czy strzela ci w dolot na gazie? Przy okazji - masz silnik 16V czyli po kupnie niezależnie pd przebiegu wypadałoby zmienić rozrząd (pasek, napinacz, rolki). Chyba że jesteś pewien, że był zmieniany niedawno. Koszt wymiany ww. części jest dużo mniejszy niż remont / wymiana silnika w przypadku zerwania się paska. Co do zauważonej zmiany dynamiki silnika - nie wiem czym jeździłeś wcześniej, ale charakterystyczną cechą silnika 16V jest to, że wyraźnie wyższy moment obrotowy pojawia się pow 3 000 obrotów. A najbardziej lubi zakresy AFAIK pow 4 tyś. W niskich zakresach jest po prostu mułowaty. W 1,8 i 2,0 jest inaczej - one są mułowate w pełnym zakresie obrotów (żartowałem ) |