| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2003-04-07 19:17:39 Witam!
Mam cos takiego jak maja samochody rajdowe z sekwencyjną skrzynia biegow- wyswietlacz wskazujacy na jakim jedzie sie biegu. Tylko mam problem z podlaczeniem. Jest 6 blaszek. Kazda od jednego boegu oraz on wstecznego i luzu. Odpowiednia blaszka musi dotykac drazka zmiany biegow w odpowiednim polozeniu. Tzn. jak jest jedynka to blaszki od 1 itd. Dodam, ze blaszki nie moga dotykac masy. Macie jakis pomysl jak to rozwiazac? Moze blaszki zastapic czyms innym? Pojecia juz nie mam. Pozdrawiam Sebastian [ wiadomość edytowana przez: LoRd_S dnia 2003-04-07 19:20:36 ] |
Emitu Fiat 126p Poznań | 2003-04-07 19:49:13 Kumpel probowal to przeczwiczyc- nie wyszlo- jest elektronikiem! hehe
Zycze powodzenia- jak sie uda Tobie- podziel sie |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-04-07 19:52:11 O ile wiem to powinno to byc podlaczone do skrzyni biegow...tak jak wlacznik od swiatla wstecznego...tylko jak przerobic skrzynie biegow...az na 6 czujnikow??no w malcach 5...ale jeden juz jest |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2003-04-07 19:58:24 Hi hi ja jestem omc elektronikiem. Problem nie leży po stronie elektroniki tylko po stronie mechaniki precyzyjnej Pozdr. Sebastian |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-04-07 22:45:06 kumpel (fiesta) chciał to zrobić w ten sposób, że na lewarku będzie stożek, prostopadły do jego przekroju podłużnego (taki bolec) i on miał wchodzić do dziurek w blaszkach zamontowanych na "obrzeżach lewarka" (tam gdzie jest guma przyczepiona). te blaszki na jakichś listwach. jest to jakieś rozwiązanie, ale i tak w pizz.. roboty (on zrezygnował). co do luzu to nie mam pojęcia. może zrobić to tak, że jak nie płynie prąd (albo płynie prąd nie powiększony o ten z blaszki -nie jestem elektronikiem więc sobie gdybam- to wtedy jest zero czy tam "n").. może np gdy płynie prąd tylko z instalacji, a nie z żadnej innej blaszki to wtedy luz, a gdy się styka bolec z blaszką, to wtedy się zmienia na inne?? |
RedRider FSO 125 Combi Kalisz | 2003-04-08 15:56:34 Pochodź troszke po sklepach elektronicznych, tam niekiedy takie bajery można dostać. A może lepiej od razu wstawić w ten Twój pocisk skrzynie automata, albo tiptronic ? |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2003-04-08 19:36:00 Lepiej sekwencyjna |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-04-08 23:31:36 Tez się ostatnio zastanawiałem nad zrobieniem czegoś takiego, narazie tylko teoretycznie ale myślałem o zastosowaniu takich wyłączników z blaszką, ale jeszcze nei sprawdzałem tego w praktyce. Ale nie ma się co załamywać, wszystko sie da zrobić tylko trza pomysleć |
Bocian_s_313_PTK PN Rover Siedlce | 2003-04-09 10:45:15 Jstnieje jeszcze coś takiego jak kontaktrony |
ali_ 126p Poznan | 2003-04-09 14:44:58
Tak sa ale za male odleglosci wg mnie, zeby to dobrze chodzilo, pozatym kontaktrony moga swirowac przy takich drganiach. Moze tak zakladamy dwa paski plastiku... na tyle silne aby mogly przelaczyc mikrostyk a na tyle gietkie aby go nie uszkodzily... jeden odpowiedzialny za ruch przod tyl drugi na boki... i juz mamy wszystko |
satiz F&F Sympatyk Bielsko-Biala | 2003-04-09 15:39:06 Tak sie zastanawiam. A gdyby zalozc cos w rodzaju pierscienia ze stykami na drazek, w tej sytuacji przy skrajnych polozeniach dochodzilo by do styku i tym samym do przeplywu pradu. Sproboje to przetestowac kiedy tylko auto wroci od lakiernika! |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2003-04-09 16:20:26 Witam |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2003-04-11 01:51:03 ja tez stawialbym na kontaktrony, a magnes potrzebny silny np. taki z twardego dysku, tylko tu problemem moze byc zbyt mocne pole, ktore moze wlaczac sasiednie kontaktrony, o drgania raczej bym sie nie bal |
Emitu Fiat 126p Poznań | 2003-04-11 08:02:29 Widze pomyslow wiele!
Walczcie dalej! Ja mam w audi automata- najprostrzego- tam nie ma z tym zadnego problemu! Drazek chodzi gora-dol! Ja nadal nie mam pomysla jak to w maluszku wykombinowac! Jak ktos wykona takie cudo dajcie znac! |