MotoNews.pl
  

Potrzebna rozpiska kabelkow idacych do licznika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje rozpiske kabelkow idacych do licznika. Ktory za co odpowiada. Mam WKŁ zkserowane ale nic nie widac bo rozmazane
Mam plan zalozyc Digitala i taka rozpiska by Mi sieprzydala
  
 
Cytat:
2006-03-04 12:30:18, matadorRS pisze:
Potrzebuje rozpiske kabelkow idacych do licznika. Ktory za co odpowiada. Mam WKŁ zkserowane ale nic nie widac bo rozmazane Mam plan zalozyc Digitala i taka rozpiska by Mi sieprzydala


rozpiska rozpiską, ale bedziesz musiał przerobic czujnik w baku od paliwa, i cos wymysleć z czujnikiem temperatury. Digital pobiera sygnał dla tego czujnika z ECU, a Ty nie masz takiego wyjścia. Ostatecznie mozesz sie podpiąc z obecnym czujnikiem od wskazań temp. silnika pod pin 25 (w zegarach cyfrowych), ale wtedy zegary przestawiaja sie na tryb pracy "diesel". Nie wiem jaki to ma wpływ na obrotomierz.

Tez jestem w trakcie przekładki
  
 
1. +12V na stałe tak jak zapalniczka
2. +12V po stacyjce
3.
4.
5.
6.
7. kontrolka kierunek lewy
8. +12V oswietlenie zegarów
9. złacze diagnostyki
10.kontrolka ładowania
11.kontrolka cisnienia oleju
12.kontrolka ręcznego hamulca
13.kontrolka ABS
14.kontrolka CHECK ENGINE
15.kontrolka TCS
16.kontrolka AIR BAG
17.masa
18.wejście z czujika VSS(predkościomierz)
19.wejscie sygnału temp. silnika z ECU(tylko EEC V i silniki benzynowe)
20.
21.wejscie sygnału obrotomierza. Pin 4 w EEC IV
22.+12V po stacyjce
23.masa
24.czujnik paliwa
25.czujnik temperatury silnika(tylko diesel)
26.kontrolka poziomu płynu spryskiwacza
27.masa
28.masa
29.kontrolka kierunek prawy
30.kontrolka swiateł drogowych(długie)
31.kontrolka nie zamknietych drzwi
32.kontrolka swiec zarowych(diesel)


Uwaga!!!
część kontrolek jest sterowana poprzez podanie masy a częśc po podaniu zasilania +12V.
  
 
W przypadku Mk6 chyba inaczej to wygląda.

KLIK
  
 
Cytat:
2006-03-04 20:46:02, WilK pisze:
W przypadku Mk6 chyba inaczej to wygląda. KLIK


To jest opis złącza w zegarach elektronicznych które nie wystepowały w MK VI i wczesniejszych. Jest jedna wtyczka 32-pinowa a nie dwie kilkunastopinowe(niepamietam po ile pinów miały) jak w zegarach mechanicznych.
  
 
W MK5 jest jedna wtyczka (przynajmniej w CLX).
Mam taki schemat, ale jak ktoś ma jeszcze inny, to chętnie skorzystam (brakuje mi między innymi kolorów kabli).
]klik[/URL]
  
 
Ja mam tylka rozpiske od 94. Pare postów wcześniej Wilk zamiescił link do schematu i opisem.
  
 
Oki. Wielkie dzieki za pomoc. Bede walczył