Ile powinien pojsc 1.8 115KM ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,

wczoraj jechalem trase gdansk-elblag, droga byla pusta i rowniotka to sobie pomyslalem ze sprawdze ile sie rozbujam no i sie rozczarowalem na prostym odcinku okolo 3km(zaczynajac od 80km/h) dobujalem sie tylko do 170km/h i musialem jzu wyhamowac, powyzej 140 ledwo sie rozpedzal z wielkim trudem - o co moze chodzic ? oponki 185/55/R15. Poprzednio mialem Rovera 214 (95KM) i wyciskalem nim spokojnie ponad 180 na LPG

gdzie tu pies moze byc pogrzebany ?
  
 
Ja mam jeszcze drugiego escorta 1.8 16v 105 ps i jechałem nim 200km/h i to bez najmniejszego problemu mysle ze spokojnie jeszcze bym go dalej pociagnoł ale droga sie popsuła i zaczołem latać po koleinach i musiałem zwolnic ;/
  
 
220 w niemczech 195/50R15
  
 
a ja leciałem 245, na autobanie w niemczech, ale gość w porsche którego wyprzedziłem się wkurzył i dałem mu fory
ale poleciałby jeszcze, bo pod nogą miałem pół gazu normalnie
  
 
245 to nie za duzo troche?
Edit : Aha bo Ty masz RS, watek byl o 1.8


[ wiadomość edytowana przez: hepos dnia 2006-03-06 12:45:42 ]
  
 
kurde no ja powaznie pytam nie kto ile jechal tylko ile powinien dac rade mzoe bym go bujnal do 190 gdybym mial jeszcze ze 2 km prostej ale chyba nie tak powinno byc
  
 
nie no hepos - co ty

goście w zetecach latają po 220 to byle rs by nie poszedł 245

a jak mówiłem, miałem jeszcze pół gazu pod stopą
  
 
czyli ile bys poszedł?
  
 
nikt nie ma opmysla co mi tak moze dlawic auto ? :/
moj staruszek ma mondeo 1.6 zetec, przyspieszeni ma gorsze niz moj escort ale top speeda ma wiekszego - prawie 190 jak to mozliwe ? az taka roznica w skrzyni biegow ?
  
 
Mój essi ma 105 kucy, śmigam na 15-195-50 bez problemu 200km/h oczywiście na prostej
  
 
a przy jakich obrotkach osiagacie te 200km/h ? oczywsice na 5-tym beigu
  
 
wątki o prędkościach maxymalnych są zawsze bardzo wesołe każdy podaje wartość tak naprawdę nieosiągalną, a do tego jeszcze mówi że czuł że poszedłby szybciej

prędkość maxymalna katalogowa essa 115ps będzie napewno coś poniżej 200, myślę że może 190....RS ma 208km/h.....swoim eresem leciałem 235....ale się tym nie chwale bo było to z takiej góry że szok najważniejsza jest prędkość jaką można spokojnie osiągnąć i utrzymać....dla mojego cabrio 1.6 było to np. ok 170.....

ale rzeczywiście Twój powinien pójść lepiej....180 to spokojnie....
  
 
katalogowa jest 195 chyba, ale co moze byc przyczyna takiego zdlawienia ? niedawno wymienilem olej, filtr oleju i powietrza, swiece i przewody WN - wszystko Motorcrafta, kurde tyle wybulilem a tu taka kicha :/
  
 
ja spokojnie bez wiekszych problemów 220kmh pojechałem, przyspieszał w miarę równo, od 180-190kmh trochę już mu to wolniej szło, a więcej nie było już gdzie. A do odcięcia jeszcze spooooro brakowało.










Tyle, że nie Escortem
  
 
Cytat:
2006-03-06 13:11:32, mszuman pisze:
katalogowa jest 195 chyba, ale co moze byc przyczyna takiego zdlawienia ? niedawno wymienilem olej, filtr oleju i powietrza, swiece i przewody WN - wszystko Motorcrafta, kurde tyle wybulilem a tu taka kicha :/


przytkany wydech
  
 
na oponach masz delikatne przekłamanie, ale to malutko bo tylko 1,18% w stosunku do seryjnych czyli 185/60/14....

masz lpg ??
  
 
k....wa ten topic nie jest zeby sie chwalic kto wiecej wyciaga, ja bardzo rzadko tak jezdze, chcialem sprawzdic auto bo mam je od kilku miesiecy i teraz widze po tej probie ze cos jest nie tak i starsznie mnie wnerwia sam fakt jezdzenia zdlawionym autem nawet do 120 :/ grrr
  
 
nie mam LPG, tydzien temu zatankowalem na shellu do pelna :/
a sonda lambda albo czujnik predkosci poajzdu moze miec wplywa na to ? tak pozatym zawsze tankowalem na Neste dwa razy z ciekawosci zatankowalem na Shellu do pelna i wlasnie wtedy zauwazylem ze jezdzi slabiej :/ - Shell w Elblagu na ul. Plk. Dabka.
Moze wszystko wroci do normy jak wyjezdze to "wysokiej jakosci" shelowskie paliwo i zresetuje kompa po tankowaniu znowu na Neste :/
  
 
Temat jest doś problematyczny.
Czy dobrze wskazuje Ci licznik (mimo że masz przekłamanie za względu na profil opon to jeszcze może być uszkodzony np jak był rozbierany) ?

Czy nie jechałeś pod wiatr, ew z bocznym wiatrem ?

Czy silnik i podzespoły przeniesiania napędu są w dobrej kondycji, bo ciężko mówić o idealnej ?

Jak rozpędzałeś to auto ? przy jakiej prędkości włożyłeś 5 ? Często jest tak że jak za wczesnie wsadzisz 5 np przy 120 to początkowo nie chce dobrze przyspieszać, piąty bieg często w autach jest nadbiegiem i a nim nie osiągnie się max prękości (CC900 tak ma na 5 jedzie wolniej niż na 4).

Wiele czynników składa się na prędkość max, a 3km to mało, jakbyś jechał z 10km i nie szło lepiej niż 170 to faktycznie coś jest nie tak. Mój diesel np dawał rady rozbujać się do 160 ale dojść do 170 trwałoby chyba pół dnia.
  
 
hmm wiatr faktycznie mogl byc, licznik pokazuje praiwe dobrze - wczoraj na radarze w gdansku miedzy zlota karczma a niedzwiednikiem pokazalo mi 57km/h a na blacie mialem dokladnie 60km/h wiec u mnie licznik chyba raczej zawyza niz zaniza i tak :/

rozpedzalem z 4-ego begu ciagnac do ok 130, potem 5-ty bieg zaczynal od 3,5 tys rpm - takze raczej powinien ciagnac w tym zakresie.

jesli chodiz o stan silnika to raczej chyba dobry, przebieg 164 tys, pzrejechalem nim juz 4 tys km i nie zauwazylem zeby bral olej albo jakies inne plyny, nic nie dymi i nie dzwoni.