| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-03-09 21:28:36 Nie montuj do glowicy, bo po pewnym czasie moze ci przez to uszczelke spod glowicy wydmuchac |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-03-09 21:32:48 tez mi sie wydaje ze to zly pomysl......ale tak jest oyginalnie? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-09 22:34:51 niech evil da fotki stabilizatora ze swapa tokiego, super profi za 500 zeta, buda w stanie lepszym od mojej jak w ostatni weekend zobaczylem to padlo w plocku to myslalem ze sie osram ze smiechu. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-03-09 22:42:20 no ja tam niechce fot padla tylko profi porady. |
bart322 F&F Sympatyk Jeep i passeratti Kobielice | 2006-03-09 22:43:01
no i co, osrales sie?
|
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2006-03-09 22:53:41
oj stary zeby tylko gowno mi kolnierzem wylecialo. to "profi" trzeba zobaczyc. niech evil wrzuci foty tego padła to trzeba zobaczyc |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2006-03-10 00:20:40
a jak Ci sie rury kanalizacyjne podobaly? pol metra od podlogi musi byc:] |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2006-03-11 15:16:15
Co ty? Ja mialem u siebie obydwa islniki wsparte na glowicy i nigdy sie nic z niczym nie dzialo. Momnt dokrecenia srub jest nieporywnywalnie wiekszy od sil i momentow dzialajacych na srube stablizatora w glowicy. Spokojnie mozna mocowac do glowicy. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-03-11 17:42:45 no skoro bylo seryjnie to niepowinno byc zle. zostaje pytanie z czego to najlepiej wyczarowac, co pasuje bez rzeźby i naj;eipej mozna kupic nowe w sklpeie |
mysza127 Gliwice | 2006-03-11 18:51:10 uszczelki raczej nie wydmucha , ja nawet w 650 mialem taki stabilizator do glowicy . Pasuje z Zastawy - mozna jeszcze kupic , lub drozek reakcyjny tylnego mostu z poloneza - z tym ze na nim beda drgania na budzie , poza tym trzeba dorobic tulejki z M12 na M8 . Najlepszy bedzie z zastawy , ja montowalem do nadkola na dorobionym uchu. |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-03-11 19:10:33 ja mam dospawany kawalek blachy do tylnego nadkola prawego tam zrobione jakby mocowanie [jak w belkach do swapow] w ktore wchodzi takie okragle ucho...kurde nie wiem jak to nazwac...cos jak tulejka met-gum konstrukcyjnie podobna do ucha silnikow 903 wlasnie tylko mniejsza...no i drazek z drugiej strony to samo i przykrecone do dolnej czesci flanszy...spelnia swoje zadanie super i nie ma z tym problemu ;]
[ wiadomość edytowana przez: ulik87 dnia 2006-03-11 19:14:45 ] |
Rafal_Geisler fiat 126 , P306 Orzesze | 2006-03-12 12:33:53 |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-03-12 12:53:28 dziekuje baradzo! wczoraj bylem na warsztacie i byla mowa wlasnie o tym...gosc mi polecal amor klapy z Opla jakiegos, ponoc w takim zakrecie pracowalby podobnie jak te przeguby gumowe - bardzo ciezko.....z tym ze amor jak amor wg mnie moze sie po jakims czasie rozjechac.... Rafalz czego masz ten przegub? |
Tomecki_b-b rallye 16V Bielsko Biała (Bestwina) | 2006-03-12 13:25:02 ja w 650'tce miałem zrobiony ze sprężyny gazowej z bodajże tylnej klapy golfaII, przykręcone na kątownikach do głowicy i budy, jeździło to ponad rok bez najmniejszych kłopotów.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ysc4aaj7w5j93cwu.html |
Rafal_Geisler fiat 126 , P306 Orzesze | 2006-03-12 14:52:41 Stabilizator dostalem razem z silnikiem (mysle ze to jest oryginalne mocowanie w 127 , stab + blacha(mocowanie)) tylko, ze wygladal inaczej. Gumowe sillentblocki byly przyspawane z soba pretem metalowym gr. ok. 6mm i dlugi na okolo 15cm , wycialem to i wspawalem rurke. mysle ze amortyzatora nie ma sensu dawac , bo przy tym rozwiazaniu buda nie trzesie sie od silnika.
Pozdro |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-03-12 15:42:28 o wlasnie mam identycznie to zrobione jak Rafal ;] tylko ten drazek mam z prawej strony i jest puszczony od nadkola do dolnej czesci flanszy ;] i nie trzesie mi nic ;] polecam!! |