Wyklepanie rantów błotników tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem bo na dołkach obciera mi z tyłu koło o rant nadkola. Wyklepanie tych rantów załatwiło by sprawe. W poprzednim samochodzi robił mi to gościu w warsztacie takim specjalnym przyrzadem, który zakładał na piaste i jeździł po rancie aż tan się przygiął, kosztowało to 150 zł. Teraz mam wspawane reparaturki i nie są jeszcze pomalowane, więc sprawa jest troche prostsza. Robił to ktoś samemu??? Jeżeli tak to jak


[ wiadomość edytowana przez: LUGOL dnia 2006-03-10 09:25:47 ]
  
 
wytnij je szlifierką kątową
  
 
nie da rady bo błotnik sie rozejdzie z nadkolem !!!
  
 
Cytat:
2006-03-10 09:41:31, LUGOL pisze:
nie da rady bo błotnik sie rozejdzie z nadkolem !!!

to zetnij tylko do zgrzewów, albo podspawaj na rancie i wtedy zetnij do zera. Albo zaklep do środka - stracisz sztywność, zyskasz miejsce. A poprzedni samochód miał zapewne ranty jak np w Golfie2 i tam nadkole odstaje od płaszcztyzny błotnika....
  
 
Poprzedni samochód to Matiz. A jak wy rozwiązujecie obcieranie tylnich kół o rant przy szerokim kapciu i glebie???
  
 
brzeszczot w reke, nacinasz rant co ok 5 cm, drewniany klocek, miekka szmata, mlotek, ktos drugi do pomocy i jazda
  
 
Ja obciąłem rant i zespawałem na nowo bliżej krawędzi oraz obtoczyłem czoło felgi (ET).
  
 
Może jeszcze ktoś powie jak sobie poradził z obcieraniem, gumy w sprężyny rozwiążą problem, czy jeszcze inne patenty???
  
 
tez mialem tren problem!! chcialem zrobic to sam ale nadkola z tylu sa tak twarde tam gdzie te zgrzewy ze mozna sie niezle namachac!! wiec oddalem autko do blacharza !koszt za dwa nadkola tylne to 150zl. fotki w profilu.pozdrawiam
  
 
Kto jeszcze ma coa do powiedzenia w tym temacie??? A gumy wsadzone w sprężyny coś dają?
  
 
ja do tych poszerzen tez mam zalozone gumu bo bez nich w 4 bytarlo w tym miejscu gdzie jest koncowka zderzaka!!
  
 
a możesz pokazać jakie masz te gumy, np na allegro i ile ich masz po sztuce na strone?
  
 
gumy mam takie po 1szt. na strone!!ale z tego co slyszalem to mozna wszdzac nawet po 2 szt na strone!! ale nie kupuj na allegro dostaniesz to w kazdym motoryzacyjnym nawet taniej niz na allegro!! pozdrawiam
  
 
Cabrio a powiedz jakie ty masz szerokie te ''kapciuchy na tył? Bo widze że twoje tylne felgi sa ultra szerkie i bardzo ciekawie się prezentują powiedz jaki to rozmiar,
  
 
felgi maja rozmiar 9x16 et 30 oponki na nich to 215/40
  
 
Cytat:
2006-03-27 22:14:20, cabrio pisze:
felgi maja rozmiar 9x16 et 30 oponki na nich to 215/40

no nie zle
a mi zamiast gum chodzą po głowie twardsze springi ale o wysokości seryjnych tylko twardzesze ,bo gumy robia troche nienaturalną charakterystyke resorowania, a ja chce żeby było pewnie co nie znaczy komfortowo bo to stawiam na drugim miejscu i prześwit musze mieć pokaźny bo niestety zjazd do garażu mam taki jaki mam a samochód musze miec gdzie stawaiać
  
 
no to musisz znalesc springi z cabrio seryjne sa twardsze!! tak mi mowil liked!!
  
 
Cytat:
2006-03-27 22:35:41, cabrio pisze:
no to musisz znalesc springi z cabrio seryjne sa twardsze!! tak mi mowil liked!!


a tego nie wiedziełem dzięki,
ale z cabrio bedzie chyba troche trudniej znaleźć w moich okolicach ,ehhh no i ciekawe ile taka przyjemność będzie kosztować
  
 
a ja mam!! ale nie wiem jeszcze czy je sprzedawac!!
  
 
Cytat:
2006-03-27 22:38:08, Remarq pisze:
ale z cabrio bedzie chyba troche trudniej znaleźć w moich okolicach ,ehhh no i ciekawe ile taka przyjemność będzie kosztować



i tu się myllisz w znanym nam odybwu punkcie z używanymi częściami stoi właśnie pogniecione conieco cabrio mkV i wszystko wskazuje na to że niedługo zstanie rozpier..wiastkowane
.......niestety nadal pozostaje kwestia ceny



[ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2006-03-27 22:50:51 ]