MotoNews.pl
  

Niewiadoma

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sluchajcie, nie wiem kurde
Ad1. regulacja swiatel nie dziala
Ad2. wyczytalem w instrukcji, ze jest reg. natezenia oswietlenia deski reozdzielczej tj. zegarow, nie znalazlem
Ad3. I tutaj najciekawsze znalazlem jakis przelacznik, ktory tak naprawde nie wiem do czego sluzy, jedyne co zauwazylem to chyba to, ze nie jest orginalny, miejsce jego jest pod stacyjka, troche nizej od stacyjki, a wyglada jak hm, w samolotach sluzacy do odpalania rakiet
Ciekawe co jeszcze znajde w mojej Cari, zbliza sie wiosna to obejrze ja dokladnie. W miare mozliwosci bede uzupelniac moj temat
  
 
ad. 2 teoretycznie w Corollach jest takie pokrętło po lewej stronie deski...nie wiem jak w Carinach ale chyba podobnie...
  
 
Cytat:
2006-03-07 20:40:13, madzia_83 pisze:
ad. 2 teoretycznie w Corollach jest takie pokrętło po lewej stronie deski...nie wiem jak w Carinach ale chyba podobnie...


Wyczytalem w instr. ze niby jest, ale nie wiem moze tylko w niektorych wersjach
kurde nie mam nikogo znajomego co by znal sie troche na Carinkach i mogl ja przejrzec i oczywiscie mieszkal w okolicach Czestochowy
  
 
No właśnie - w niektórych wersjach. Np. ja w swojej E9 nie mam tego a a w E10 było.
  
 
Mam chyba najubozsza wersje cari i mam regulacje natezenia podswietlenia zegarow i deski rodzielczej. Regulacje swiatel tez mam ale nie dziala, jak krece tym pokretlem to slychac, ze silniczki brzecza przy lampach ale nic sie nie przestawia.
A ten ukryty guzik to moze jakas odcinka byla.

Na tym zdjeciu zaznaczylem gdzie jest pokretlo do regulcaji dechy i zegarow.
  
 
Ja w Corolli mam pod kolumną kierownicy z lewej strony regulacje oswietlenia zegarów a obok jakś wyciąganą wajche na której narysyowany jest dystrybutor i napis Pull i Normal i nie wiem do czego to służy(może miało uruchamiac silnik hybrydowy jak w Priusie ale zapomnieli założyc )
  
 
Cytat:
2006-03-07 23:20:49, Romlat pisze:
Ja w Corolli mam pod kolumną kierownicy z lewej strony regulacje oswietlenia zegarów a obok jakś wyciąganą wajche na której narysyowany jest dystrybutor i napis Pull i Normal i nie wiem do czego to służy(może miało uruchamiac silnik hybrydowy jak w Priusie ale zapomnieli założyc )



Romek w którym to dokładnie ejst miejscu?? Mozę ja też mam tylko nie widzę

  
 
co do regulacji światel to może przy lampach coś jest nie tak
pokręć pokrętłem i posluchaj (powinieneś slyszeć czy silniczki działają)

reulacja natężenia oświetlenia deski też jest po lewej stronie kierownicy ale troszke niżej (u mnie działa ale nigdy z niej nie korzystam)

a ten kolejny gucik to może naprawde jakieś zabezpieczenie wczesniejszego posiadacza samochodu
  
 
Czap Czap co do regulacji swiateł elektrycznej to mozliwe ze masz reflektory z regulacją reczna , chyba ze masz przy lampach z tyłu takie czarne kwadratowe puszki to to jest elektryczna regulacja swiateł i wynikało by z tego ze te plastykowe zebatki sie wyrobiły w srodku w nich , miałem to samo , tez mam najuboższa wersje cariny a własciwie mialem ale reflektory były elektrycznie sterowane , co do licznika kazda cari powinna miec regulacje natezenia wskazników zegarów poniewaz napewno kazdy licznik taki potencjometr zamontowany
  
 
Jak ktos kreci pokretlem w kabinie a ja stoje z przodu z otwarta maska to slychac silniczek w lewej lampie a prawa milczy. Ale nie wazne i tak tego nie uzywam
  
 
Cytat:
2006-03-07 20:50:56, madzia_83 pisze:
No właśnie - w niektórych wersjach. Np. ja w swojej E9 nie mam tego a a w E10 było.


W Corolli E10 było tylko w niektórych wersjach wyposażenia, więc w Carinie chyba możliwe że też mogło nie wystąpić.
  
 
Cytat:
2006-03-08 14:26:13, rsuhy pisze:
a ten kolejny gucik to może naprawde jakieś zabezpieczenie wczesniejszego posiadacza samochodu



No wlasnie, odkrylem do czego to sluzy odciecie zaplonu. niezly patent, ale jesli klemy sa dokrecone jak powinny, bo mialem lekko luznawe i po wlaczeniu oc=dciecia zapl. i ponownym uruchomieniu, kontrolki , wszystko zgaslo i ni huhu, dopiero po nitce do klemy i jest ok