Trzy pytania do fachowców dysze obcinać czy nie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.w sobotę będe uszczelniał pokrywe zaworów, żeby to zrobić musze ściągać kolektor i dolot, (omega b v6 2.5l) wiem napewno że w dolocie wystają mi dysze ok 2mm, czy obcinać je przy okazji rozbierania czy lepiej nic nie ruszać???
, podam że samochód już chodzi całkiem nieźle minimalnie wyższe spalanie może przez zimową aurę a i na wolnych niekiedy wypadają zapłony.

2.czy po wykręceniu i skruceniu ich moge je wkręcić na silikon czerwony czy użyć jakiejś specjalnej pasty???

3.i jeszcze jeno pytanie chciałem skrócić wężyki od wtryskiwaczy do dysz najkrótsze były by jak wtryskiwacze ustawiłbym w poziomie czy wtryskiwacze omvl dream XXI N można ustawić w poziomie???
  
 
Witam.
Nie skracać.
Kupić klej do gwintów z możliwością do odkręcenia lub anaebowy.
Wężyki możesz skrócić pod warunkiem,że będą jednakowej długości.
Sprawdź czy w kolektorze nie ma wiórów po wierceniu gaziarza. Jeśli sa to radzę sprawdzić wszystko -głowicę i tłoki.
  
 
tzn na ten klej mam je wkręcić tylko tyle ile trzeba, tak żeby nie wystawały wewnątrz dolotu???

gazownicy musieli ściągać dolot, bo dysze są w takim miejscu że przy założonym by nie podeszli z wiertłem, pozatym rozbierając to poprzednim razem nie widziałem żadnych opiłków, wszystkie dysze są w równej odległości od zaworów i w miare blisko zaworów. pod tym względem się spisali, bo czytałem że bywa różnie. wydaje mi się że troche z wężali dali ciała te główne zasilające do listew jeden 20cm do drugiej już metr. już to poprawiłem i nawet jest poprawa szczególnie w średnim zakresie obrotów (nie mam już takich szarpnięć)

nie wiem czy listwy moge ustawić w poziomie???

teraz instalacje mam ustawioną w miare dobrze tzn już nie musze odpinać klemy tak często ale niekiedy jednak musze, falujące wolne obroty i niestabilna praca wolnych obrotów po przełączeniu na benzyne. autokalibracja daje jakieś głupoty po kalibracji mam mapy od 70 do max 105 i po przejechaniu na wolnych zawsze zapala mi się kontrolka silnika.

nie wiem może spróbować kalibracji podczas jazdy będe jechał za tydzień do niemiec i może wtedy skalibrować tylko przy jakiej prędkości??? i czy tarać się utrzymywać prędkość czy pedał gazu równo???