Witam! Zczytałem z bratem kody w Escorcie - no i nie wiem. Chyba wyszly ok bo wyszedl mi padniety czujnik predkosci - faktycznie jest. Natomiast mam pytanie - czym rozni sie zczytanie kodow na wlazczonym zaplonie, a na pracujacym silniku. I czy kod 10 - opisany jako :sekwencja dudnienia - otworzyc na krotko przepustnice - czy to znaczy ze po tym kodzie mam ja otworzyc? Anyway - chyba wiem juz co dolega Essiemu - w tescie na pracujacym silniku wyszły błedy: czujnik temp. powietrza, miernik przepływu powietrza. Chyba to jest powoedem zmulenia mojego essiego - w sumie walniety przepływomierz nie podaje wlasciwej informacji o ilosci powietrza, a czujnik temp - chyba chodzi o to, ze cieple powietrze ma wieksza objetosc niz zimne wiec moze przez to sie mulic? Ponadto na wlaczonym zaplonie: czujnik MAP (gdzie on jest w 1.6 16 V?). Oprocz tego - dlaczego w sekwencji wysietlania kodow, miedzy kodami bledow poda mi jeszcze kod 11?