Zamulony Escort - po zcytaniu kodów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Zczytałem z bratem kody w Escorcie - no i nie wiem. Chyba wyszly ok bo wyszedl mi padniety czujnik predkosci - faktycznie jest. Natomiast mam pytanie - czym rozni sie zczytanie kodow na wlazczonym zaplonie, a na pracujacym silniku. I czy kod 10 - opisany jako :sekwencja dudnienia - otworzyc na krotko przepustnice - czy to znaczy ze po tym kodzie mam ja otworzyc? Anyway - chyba wiem juz co dolega Essiemu - w tescie na pracujacym silniku wyszły błedy: czujnik temp. powietrza, miernik przepływu powietrza. Chyba to jest powoedem zmulenia mojego essiego - w sumie walniety przepływomierz nie podaje wlasciwej informacji o ilosci powietrza, a czujnik temp - chyba chodzi o to, ze cieple powietrze ma wieksza objetosc niz zimne wiec moze przez to sie mulic? Ponadto na wlaczonym zaplonie: czujnik MAP (gdzie on jest w 1.6 16 V?). Oprocz tego - dlaczego w sekwencji wysietlania kodow, miedzy kodami bledow poda mi jeszcze kod 11?
  
 
Ależ cała procedura przewiduje zarówno test przy zapłonie, jak i przy pracującym silniku. Tzn. rozróżniamy kody błędów stałe, zapamiętane i dynamiczne. Dla pewności jeszcze raz zczytaj wg instrukcji, i wtedy będziemy się zastanawiać.
  
 
No wiec zcytalem według instrukckcji dwa sposoby a wyniki tak jak mowie: przy wlaczonym zaplonie: MAP sensor, czujink temp powietrza, czujnik predkosci, elektrozawór oczyszczania pojemnika(????? a co to?????), uziemione złacze oktanowe (odlaczyc zlacze powtorzyc test na pracujacym silniku (co to jest? i gdzie?), czujnik tlenu (culinder 1,4 uszkodzenie czujnika lub zbyt uboga mieszanka). Oprocz tego wyskoczyl mi kod - nie mam automatu - 52 Przekładnia automatyczna w 'D' lub ruch pojazdu: wybrać 'N / P', powtórzyć test na pracującym silniku. (powtarzalismy to kilka razy i wychodzi zawsze to samo). Na pracjacym silniku zas: czujnik temperatury, miernik przeplywu powietrza,. Jakies sugestie za co sie wziac? i co spowodowalo zmulenie autka?