Które wybrać!!!!!!!!!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
otóz trafiły mi się dwa kmp felg i mam dylemat które wziaśc 14 są igła stan po prostu nóweczka,a 15 są już lekko zjechane prosze o opinie








te z miejsza ilością szprych to 15 i mają zajebist rant ale stan tamtych jest rewelacyjny a poza tym te które zostaną sa na sprzedaż
  
 
.. niop obydwa komplety sa niezle .... ja bym zostawiał te 5 ramienne ... ...
  
 

Podobnie jak swiety stawiam na 15 ''


[ wiadomość edytowana przez: Slowik dnia 2006-03-10 08:31:41 ]
  
 
Zdecydowanie 15"!!! Po pierwsze ładniejsze (bardziej agresywne), a po drugie 15" to nie 14" A różnicę widać i to bardzo, które to 15, a które 14". A więc 15" na bank
  
 
15 raczej

choc musialbym oblukac jakie zniszczenia poczyniono tym 15tka ale jednak z daleka lepiej sie prezentuja
  
 
tyle ze stan 15 pozostawia dużo do zyczenia a na fotach dwie najładniejsze a 14 są stan ideal i oponki równiez a w 15 dwie do wymiany no i te odarcia i otarcia na krawedzi.wiem ze 15 to nie 14 ale tu raczej chyba przesądzi stan 14
  
 
chyba jednak warto wziac 15stki i oddac je do poprawek, bo 14stki to jednak tylko 14stki...
poza tym te 14stki sa kapke oblechowe
  
 
Cytat:
2006-03-10 09:13:06, Bandziorno pisze:
chyba jednak warto wziac 15stki i oddac je do poprawek, bo 14stki to jednak tylko 14stki... poza tym te 14stki sa kapke oblechowe




oblechowe??????????????? ta jak policze koszt opon regeneracji itp to za ta kasę mam nówki u siebie jak sobie rabat zrobię.a wogle to kpina tyle kmp felg sprzedałem a alessio mi prezentu nie zrobiło jeszcze ,normalnie kpina

ale chyba te 14 nie są złe co?????????????

[ wiadomość edytowana przez: renifergt dnia 2006-03-10 09:18:48 ]
  
 
sprzedaj oba komplety i kup 17stki
  
 
jak sie juz zdecydujesz na te 14 to daj mi cene tych 15, bo bym byl moze zainteresowany ja cena niezbyt wygorowana

a tak odnoscie tematu: pasujądo twojego 14" te 15" to na bialym samochodzie bedądopiero dobrze wygladaly
  
 
szczerze mi sie z wyglądu bardziej podobają 14 ale z drugiej strony na 15 auto "pełniej" wygląda
  
 
Na Twoim miejscu brałbym 15stki.
  
 
wszyscy 15 ja wiem ze 15 to juz wypas ale stan 14 jest o niebo lepszy i chyba się zdecyduje na 14 własnie z tego powodu ,kurcze kiedy bedzie wiosna ja już chce wiosnę
  
 
poza rozmiarem, również wzór tych 15" jest o niebo lepszy moim zdaniem
  
 
nie twierdze ze nie bo ten rant w tych 15 jest mega ale tu raczej przewaza stan techniczny i raczej biore te 14 pewnie tez byscie tak zrobili widząc je na zywo ,14 naprawdę sa extra idealne a autko i tak o niebo lepiej się prezentuje niz na stalóweczkach,dziekuje mimo to za opinie,powiem tak jesli by były w tym samym stanie to nawet bym nie pytał o opinie.
  
 
Powiem Ci tak: jestem zwolenkiem większych. Ale tym razem chyba po raz pierwszy przychylę się do 14". Jeśli ze stanem jest tak jak mówisz, a na fotkach widać dużą różnicę, a przedewszystkiem że 14" są igła. Zdajesie nie zależy Ci aż tak na niskoprofilowej gumie. Bierz 14"

Chyba jestem pierwszy
  
 
Wojo na 14 jest 185/50 więc chyba tez niski profil???????
  
 
Cytat:
2006-03-10 13:06:28, renifergt pisze:
Wojo na 14 jest 185/50 więc chyba tez niski profil???????



Będzie ci na tych gumach licznik zaniżał o 7 km/h przy 100 km/h, różnica w średnicy w stosunku do oryginału -6.5% na dopuszczalne 4%
  
 
Wez 14 daj gume 185/40, przepoleruj i posadz auto 80/80 a zwariujesz jaki bedzie kozacki low raider..
A jak nie.. To sprzedaj oba komplety i kup min 16stki.
Nie szukaj zadnych polsrodkow bo zawsze bedzie to zwykly essiak,a w lansie nie o to chodzi..
  
 
Cytat:
2006-03-10 13:54:33, open pisze:
Wez 14 daj gume 185/40,



łał, a gdzie dostać takie cuś?