| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Padre_cornelone Erdzero jeden 8 Lpg Katowice | 2006-03-10 15:00:22 Jeżeli twardość pedału ma duże kaprysy to koniecznie sprawdzić cały układ.
Może być zapowietrzony, moga być przerdzewiałe sztywne przewody hamólcowe, lub wykazywać niewielkie nieszczelności, niestety trudne do stwierdzenia a katastrofalne w skutkach! |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-03-10 17:12:35 Równie dobrze,to może być mały zasrany zaworek od serwa hamulcowego.Sprawdz przewód od serwa hamulcowego do kolektora ssącego.Może ci po prostu spadł.To na nożny.Na ręczny nie mam pomysłów. |
BRom 1,5 16V LPG B-B k/gm KOZY | 2006-03-10 20:50:44
W ręcznym na bank zapieczone dźwignie rozpierajace szczęki lub nie działa regulator luzu między szczękami a bębnem |
tommi3737 Klubowy Weteran Megane CC Łódź | 2006-03-12 22:52:36
mozesz troszke dokladniej opisac to o czym napsiales? |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2006-03-14 14:24:41 Dokładniej to tak:
W serwie hamulcowym jest zółty króciec z założoną rurką idącą do obudowy przepustnicy.W połowie tej rurki jest założony taki okrągły,niewyględny plastik.Ten plastik to zawór serwa hamulcowego.Jeżeli jest on uszkodzony,bądź względnie założony odwrotnie przez jakiegoś miszcza wtedy nie działa wspomaganie hamulców.Może się też zdarzyć,że zacina się (zazwyczaj po nocy) i wtedy jest taki sam objaw.Pedał niesamowicie wysoko i bardzo twardy,a hamulców prawie nie ma. |